FS1 meeting Milsbeek 28 april 2012
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
- NIX
- 10000km gereden
Ik heb goede geluiden over de route gehoord, zitten een paar snelle stukken in.
Ik heb dit jaar wel een verzoek: Lege bierflesjes aub niet in het vuur, maar gewoon in een leeg krat of desnoods in het gras. Scheelt statiegeld, maar vooral schoonmaakwerk.
Voelt iemand zich geroepen de bezemwagen te rijden? Anders doe ik dat weer lekker zelf, geen probleem.
Als er nog mensen op de motor komen en willen begeleiden, graag ook even aangeven.
Ik heb dit jaar wel een verzoek: Lege bierflesjes aub niet in het vuur, maar gewoon in een leeg krat of desnoods in het gras. Scheelt statiegeld, maar vooral schoonmaakwerk.
Voelt iemand zich geroepen de bezemwagen te rijden? Anders doe ik dat weer lekker zelf, geen probleem.
Als er nog mensen op de motor komen en willen begeleiden, graag ook even aangeven.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 2500km gereden
NIX schreef:Ik heb goede geluiden over de route gehoord, zitten een paar snelle stukken in.
Laars jr op zijn snelle Derbi wilt dat begeleiden wel!
1978 chroom 60 cc
-
- 100km gereden
hmm ik dacht hiervan mijn eerste rit te maken, maar gisteren ging mijn brommer steeds langzamer rijden, meteen omgedraaid en gelukkig tot thuis gehaald met moeite...
Blijkt mijn voorrem (schijf) te remmen zonder dat ik heb in drukte, en ook steeds meer!
Best link dus ik heb hem erafgehaald en nieuwe dingen besteld. Ga hem open maken en weer gangbaar maken, maar als ik merkte hoe alles vast zat (ontluchtingsnippel en de remleiding in de klauw) ben ik bang dat dit niet gaat lukken voor de 28ste...
Helaas zal ik er dus niet bij zijn, zal me op de site nog even afmelden ook...
Blijkt mijn voorrem (schijf) te remmen zonder dat ik heb in drukte, en ook steeds meer!
Best link dus ik heb hem erafgehaald en nieuwe dingen besteld. Ga hem open maken en weer gangbaar maken, maar als ik merkte hoe alles vast zat (ontluchtingsnippel en de remleiding in de klauw) ben ik bang dat dit niet gaat lukken voor de 28ste...
Helaas zal ik er dus niet bij zijn, zal me op de site nog even afmelden ook...