the_destroyers schreef:Jij mag ook op een zware zeker? Want jij gaat direct voor je zwaar moto rijbewijs, is het niet?
Hier staan ze gewoon allemaal op fullpower. Mag niet, maarja. Rijscholen zijn dus duidelijk oplichters (zeker kwa prijs )
Hoezo qua prijs.. Jullie hebben echt geluk hoor, met jullie 6 verplichte lessen..
Hier betaal je zo'n 40-45 euro per les (1 uur). Ik heb er 19 gehad en dat is nog onder het gemiddelde.
Theorie examen 30 euro
Voertuig beheersing examen 170 euro
Weg examen 230 euro
Prijzen even uit mijn hoofd. Verschillen overigens ook per regio.. Randstad (omgeving Amsterdam/Utrecht) is duurder.
Vanaf je 21e mag je zwaar examen doen. Sjoerd wordt over een paar maanden 21, dus doet daarna examen. Dan redt hij dan allemaal nog precies. Als je jonger bent, moet je 2 jaar wachten voordat je zwaar mag rijden. Voor de jonkies onder ons, wel makkelijker en sneller en goedkoper dan het nieuwe gedoe straks.
the_destroyers schreef:Jij mag ook op een zware zeker? Want jij gaat direct voor je zwaar moto rijbewijs, is het niet?
Hier staan ze gewoon allemaal op fullpower. Mag niet, maarja. Rijscholen zijn dus duidelijk oplichters (zeker kwa prijs )
Hoezo qua prijs.. Jullie hebben echt geluk hoor, met jullie 6 verplichte lessen..
Hier betaal je zo'n 40-45 euro per les (1 uur). Ik heb er 19 gehad en dat is nog onder het gemiddelde. Theorie examen 30 euro Voertuig beheersing examen 170 euro Weg examen 230 euro
Prijzen even uit mijn hoofd. Verschillen overigens ook per regio.. Randstad (omgeving Amsterdam/Utrecht) is duurder.
Vanaf je 21e mag je zwaar examen doen. Sjoerd wordt over een paar maanden 21, dus doet daarna examen. Dan redt hij dan allemaal nog precies. Als je jonger bent, moet je 2 jaar wachten voordat je zwaar mag rijden. Voor de jonkies onder ons, wel makkelijker en sneller en goedkoper dan het nieuwe gedoe straks.
Hier betaal je meer dan 600 euro voor 6uur rijles en het rijexamen zelf, vind ik vrij veel eigenlijk. Maar bij jullie nog duurder blijkbaar Ik ga zo snel mogelijk het ook doen, om die regel te mijden! Ze spreken er hier nu ook al van, om verplichte rijles te nemen voor de auto, net als in nederland!
eriks schreef:Een fs1 aan het strippen morgen bij de straler epoxyprimer dan spuiter .. en dan weer opbouwen ....
Welk type deze keer Peter?
Dat 69er 5 bakje die met dat zwarte frame
Ga je hem zelf opknappen? Ben benieuwd!
Ja maar dan weer a la budget met allerlei 2e hands spullen die ik nog heb heb genoeg van die dingen waarop je niet durf te rijden omdat ze te nieuw zijn
Dus 2e hands velgen chroomwerk enz enz staat hier ergens op het forum een paarse 380 die had ik ook zo gedaan en een kreilder rs die hier staat die koste met aankoop enz erbij 550 euro ..........