Veiligheid voor Operationeel Leidinggevenden Maar die heb je vaak ook nodig als je engineer bent.
Achzo, dat zal hier ook wel bestaan.
Maar als je mensen in dienst hebben die een schroevendraaier als beitel gebruiken, dan zou je beter iemand anders zoeken lijkt mij!
bajaboy schreef:gino cilinder en koppie er op aan het bouwen .
jezus dat gaat .....heb er nog niet hard mee gereden maar je hoort dat ie veeeeeeeeeel meer kan .
wel van sproeier 150 naar 180 gegaan .
en opzoek naar een dunnere uitlaat pakking (wat zijn die dik pfffffffffff flensmoer past er amper op)
Jij bent goed bezig! dit forum en xda is dagelijks leesvoer voor me
Ontwikkelen jullie zelf ook?
dat zou ik ook wel eens willen weten.
Toevallig ook nog een specifiek toestel?
ik wil graag proefkonijn spelen.
Rommetjes flashen en testen is mijn dagelijkse kost..
dat zou ik ook wel eens willen weten. Toevallig ook nog een specifiek toestel? ik wil graag proefkonijn spelen. Rommetjes flashen en testen is mijn dagelijkse kost..
zelfde hier. Ik zit nu een tijdje bij dezelfde ontwikkelaar. Maar meestal mod ik hem zelf nog naar eigen smaak. Bootloader is unlocked, en kernel uiteraard over en underclocked. Meestal test ik dingen voor een ontwikkelaar of probeer speciale dingen van andere roms te porten. Grote voordeel is dat m'n telefoon de naam heeft bijna onbrickbaar te zijn :p. En het x10 wereldje is wel leuk. Erg leerzaam iig. Heb een tijdje een combinatie rom gedraaid die er echt perfect als ICS uitzag. Hoop mensen dachten dat ik dus 4.0 had draaien. En een tijdje een rom gehad die enorm goed presenteerde. Draait gewoon gta3. En dat op een vrij oud toestel.
Maar apps maken zoals niels doet heb ik nooit gedaan.
Wat voor toestel hebben jullie? Bij aanschaf van m'n volgende zoek ik zeker eerste het aanbod uit op XDA.
dat zou ik ook wel eens willen weten. Toevallig ook nog een specifiek toestel? ik wil graag proefkonijn spelen. Rommetjes flashen en testen is mijn dagelijkse kost..
zelfde hier. Ik zit nu een tijdje bij dezelfde ontwikkelaar. Maar meestal mod ik hem zelf nog naar eigen smaak. Bootloader is unlocked, en kernel uiteraard over en underclocked. Meestal test ik dingen voor een ontwikkelaar of probeer speciale dingen van andere roms te porten. Grote voordeel is dat m'n telefoon de naam heeft bijna onbrickbaar te zijn :p. En het x10 wereldje is wel leuk. Erg leerzaam iig. Heb een tijdje een combinatie rom gedraaid die er echt perfect als ICS uitzag. Hoop mensen dachten dat ik dus 4.0 had draaien. En een tijdje een rom gehad die enorm goed presenteerde. Draait gewoon gta3. En dat op een vrij oud toestel.
Maar apps maken zoals niels doet heb ik nooit gedaan. Wat voor toestel hebben jullie? Bij aanschaf van m'n volgende zoek ik zeker eerste het aanbod uit op XDA.
Ikzelf doe eigenlijk veel roms testen.
heb altijd htc gehad.
half jaar geleden de samsung nexus s gekocht.
zeer leuk toestel ook omdat er geen rotzooi van fabrikanten ingestopt word. pure android is het mooiste!!
Maar voor de nexus had ik de htc hd2 en de grote van het scherm vond ik toch prettiger dan de nexus.
Vandaar dus weer snel overgestapt op de galaxy s2 en moet zeggen wat een leuk snel aparaat.
Maar ben nu alweer aan het twijfelen tussen de htc onex en de galaxy s3 hoewel die laatste er nog niet is maar zeker het wachten waard is.
De htc One x heeft een ingebouwde batterij en dat houd mij nog tegen daarom lekker wachten op de s3 van samsung.