De linkse groene politiek gelooft in fabeltjes hier in nederland net zo goed.
een voorbeeld. iedereen hier koopt massaal aygo,s c1,tjes,en picanto,s omdat ze volgens de politiek
zo schoon zijn maar vooral zuinig.
Allemaal gelul ik heb bij peugeot gewerkt daarhebben ze de 107 het enige wat aan deze auto peugeot is
is het leeuwtje voor en achter op de auto, het is gewoon een toyota aygo.
peugeot heeft in 2009 een proces aan de broek gehad omdat de verbruik cijfers niet klopten.
het bleek dat een aygo,c1,107 toch rond een verbruik van 1 op13 zit en de wat oudere zeg 2-3 jaar oud
naar de 1 op 12 gaan.
Een Bmw 325i 6 cilinder dus met 2.5 liter motor van 1989 rijd in de stad 1 op 8 maar op de snelweg bij 120-130 km/u
kwam ik uit op 1 op 14,5 dat was met een sport automaat.
Cijfers zeggen mij niets de praktijk zegt veel meer, en natuurlijk ligt het ook aan je rijstijl, maar sam zal het waarschijnlijk kunnen beamen met een grote motor kun je zuiniger rijden dan met een kleintje.
maar er zit meer achter dan wij denken, kijk naar nijmegen dat word al vanaf de jaren 70 geteroriseerd door een linkse gemeenteraad.
wat hebben ze bereikt een gemeente waar geen door komen meer aan is een goed voorbeeld isde hatertseweg , muntweg enz. fietspaden hebben daar meer vierkante meters dan de rijbanen.
een gedeelte van de haterseweg was zo smal geworden alsde auto,s in de parkeervakken stonden dat de 900 serie van de stadsbussen andere spiegels kregen omdat als ze elkaar daar moesten voorbij rijden ze er afgereden werden.
nu rijd er op dat deel helemaal geen stadsbus meer omdat de huidige breng bussen nog breder zijn.
Bus routes zijn verlegt door fout gemeente beleid, dat lijn 6 nu door hatert rijd was niet nodig geweest als ze van de hatertseweg af waren gebleven hatert had destijds een goede busverbinding met lijn 8.
Ik kan hier een lang verhaal overschrijven maar dan dwaal ik te ver af milleu is een goede zaak maar de politiek draaft een beetje door daarin.
en ik nu ook als ik nog meer schrijf

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.