hij moet morgen naar de keuring dus hij heeft nu haast. hij heeft net de stationairsproeier schoongemaakt en nu valt hij niet uit als je een beejte gas geeft maar lekker op toeren komt ie ook niet. en het schroefdopje boven op de carb zit er nou aan getaped
mpro09 schreef:hij moet morgen naar de keuring dus hij heeft nu haast. hij heeft net de stationairsproeier schoongemaakt en nu valt hij niet uit als je een beejte gas geeft maar lekker op toeren komt ie ook niet. en het schroefdopje boven op de carb zit er nou aan getaped
Bij mij keken ze ook wel een beetje raar naar mijn beun gaskabel-bevestiging..
Was kabel voor stelschroef in hendel zonder stelschroef.. (juiste kabel was niet leverbaar) Dus tape omheen gedaan, zodat het in het gaatje blijft zitten. Werkt prima.
mpro09 schreef:hij moet morgen naar de keuring dus hij heeft nu haast. hij heeft net de stationairsproeier schoongemaakt en nu valt hij niet uit als je een beejte gas geeft maar lekker op toeren komt ie ook niet. en het schroefdopje boven op de carb zit er nou aan getaped
laat hem dan even snel hier een carb lenen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;