lucht probleem

Alles over de techniek en sleutelen
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Het probleem zit dus tussen aanzuig rubber en carb, want zonder filter heeft geen nut, en rubber bij carb omhoog en hij krijg wel genoeg...

Trek je niet perongeluk aan choke bij het optillen van dat rubber, en dattie daardoor wel goed rijdt?
indian11
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door indian11 »

Camiel schreef:Het probleem zit dus tussen aanzuig rubber en carb, want zonder filter heeft geen nut, en rubber bij carb omhoog en hij krijg wel genoeg...

Trek je niet perongeluk aan choke bij het optillen van dat rubber, en dattie daardoor wel goed rijdt?
.
Nee choke blijft keurig op z'n plaats en wordt niet omhoog getrokken,dus blijf nog met een raadsel zitten.
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

Hmm idd heel gek, al eens zonder aanzuigrubber geprobeerd?

En anders zonder carb. kapje?

Ik denk dat er een 'vacuum' in zijkapje van carb gecreeerd wordt ofzo, door ergens een verstopping, want met het rubber open werkt t wel...
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank

Bericht door marco »

Of een te grote sproeier.
Yamaha Sheriff 1981
Peter Panne
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Contacteer:

Bericht door Peter Panne »

Ik loop ook te rommelen met hetzelfde probleem, nu heb ik van NIX een tip wat bij mij van toepassing is:

"Soms zit er ook een restrictie in de aansluiting tussen filter en frame. Over wat voor soort filter hebben we het?"

Ik heb zo'n groot filterhuis, origineel 2RU met idd een restrictie in dit rubber.

Peter
indian11
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door indian11 »

Peter Panne schreef:Ik loop ook te rommelen met hetzelfde probleem, nu heb ik van NIX een tip wat bij mij van toepassing is:

"Soms zit er ook een restrictie in de aansluiting tussen filter en frame. Over wat voor soort filter hebben we het?"

Ik heb zo'n groot filterhuis, origineel 2RU met idd een restrictie in dit rubber.

Peter
.

Het is een klein filterhuis
Plaats reactie