Het probleem zit dus tussen aanzuig rubber en carb, want zonder filter heeft geen nut, en rubber bij carb omhoog en hij krijg wel genoeg...
Trek je niet perongeluk aan choke bij het optillen van dat rubber, en dattie daardoor wel goed rijdt?
lucht probleem
-
- Aan het inrijden
.Camiel schreef:Het probleem zit dus tussen aanzuig rubber en carb, want zonder filter heeft geen nut, en rubber bij carb omhoog en hij krijg wel genoeg...
Trek je niet perongeluk aan choke bij het optillen van dat rubber, en dattie daardoor wel goed rijdt?
Nee choke blijft keurig op z'n plaats en wordt niet omhoog getrokken,dus blijf nog met een raadsel zitten.
-
- 5000km gereden
- Peter Panne
- Aan het inrijden
- Contacteer:
Ik loop ook te rommelen met hetzelfde probleem, nu heb ik van NIX een tip wat bij mij van toepassing is:
"Soms zit er ook een restrictie in de aansluiting tussen filter en frame. Over wat voor soort filter hebben we het?"
Ik heb zo'n groot filterhuis, origineel 2RU met idd een restrictie in dit rubber.
Peter
"Soms zit er ook een restrictie in de aansluiting tussen filter en frame. Over wat voor soort filter hebben we het?"
Ik heb zo'n groot filterhuis, origineel 2RU met idd een restrictie in dit rubber.
Peter
-
- Aan het inrijden
.Peter Panne schreef:Ik loop ook te rommelen met hetzelfde probleem, nu heb ik van NIX een tip wat bij mij van toepassing is:
Peter
Het is een klein filterhuis