joscabrio schreef:nah beetje jammer jet die reaktie. stel nou je streetje is klaar netjes gespoten en zo je komt bij een rotonde er ligt een beetje zand en je gaat onderuit, een hoop schade aan je streetje en dan gaan wij staan gniffelen. vind je ook niet leuk toch?
Ja jet snap wel wat je bedoeld maar de jeugd rijd graag op een scooter.
voor die jongens en meisjes is dat wat de fs1 voor ons is ik heb een hekel aan busjes en 4x4,s maar daarom hoeven ze van mij nog niet
de sloot in hoor stel ik koop een tzr is toch ook een soort scooter met al dat kappenwerk
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Wist je dat vandaag een nieuwe laptop gekregen op het werk.
Wist je dat er een klepje los zat.
Wist je dat ik eraan trok en ineens de harddisk in mijn hand had.
Wist je dat harddisk kapot, want de laptop stond aan.
Niels schreef:Wist je dat vandaag een nieuwe laptop gekregen op het werk. Wist je dat er een klepje los zat. Wist je dat ik eraan trok en ineens de harddisk in mijn hand had. Wist je dat harddisk kapot, want de laptop stond aan.
Jeti schreef:Wist je dat in de volle zon met benzine aan het spelen Wist je dat het dan best wel prikt als je een liter benzine over je arm en been laat vallen..
op het filmpje met je 378 leek je ook wel verbrand te zijn, dus misschien daarom dat het zo prikt?
Jeti schreef:Wist je dat in de volle zon met benzine aan het spelen Wist je dat het dan best wel prikt als je een liter benzine over je arm en been laat vallen..
op het filmpje met je 378 leek je ook wel verbrand te zijn, dus misschien daarom dat het zo prikt?
Toen nog niet heel veel in de zon gezeten.. Na gisterenmiddag op het circuit voelde ik het wel behoorlijk.
Toen nog niet heel veel in de zon gezeten.. Na gisterenmiddag op het circuit voelde ik het wel behoorlijk.
Kan me een meeting heugen dat je ook aardig rood was!