bajaboy schreef:wist je dat: de spiegels (heb er maar een ,links)volkomen voorbips zijn van yamaha . ze zitten in een rubber waardoor ze trillen als een debiel en ze zijn zo kort dat je je arm naar binnen moet doen om iets te zien als je al iets ziet.
Ik zet mn spiegel altijd zo dat ik mn arm er net op heb, dan weet ik zeker dat geen stukje ertussen mis, enja, soms even arm naar binnen draaien idd, maar kijk ook meestal achterom
Wist je dat de kip (Kauken) woensdag naar de dierenarts gaat, als zij dat nog haalt.
Wist je dat 12 jaar, mooie leeftijd.
Komt nu het hok niet meer uit om te eten.
D'r maatje (Kiep) is 2 jaar geleden al omgevallen.
bajaboy schreef:wist je dat: de spiegels (heb er maar een ,links)volkomen voorbips zijn van yamaha . ze zitten in een rubber waardoor ze trillen als een debiel en ze zijn zo kort dat je je arm naar binnen moet doen om iets te zien als je al iets ziet.
Ik zet mn spiegel altijd zo dat ik mn arm er net op heb, dan weet ik zeker dat geen stukje ertussen mis, enja, soms even arm naar binnen draaien idd, maar kijk ook meestal achterom
Pf heb dat probleem ook, bij lage toeren valt het mee, maar eens ik hoge toeren maak is er niets mee aan te vangen. ook niet op topsnelheid
Pf heb dat probleem ook, bij lage toeren valt het mee, maar eens ik hoge toeren maak is er niets mee aan te vangen. ook niet op topsnelheid
Op topsnelheid moet je ook niet achter u kijken, maar vooruit!
Wist je dat ik vandaag een fietsenzaak binnenkwam
er een mooie gerestaureerde Yamaha YD3 en een
ongerestaureerde YD3 stond
tevens erachter gekomen ben dat deze goede fietsenmaker
nog wat NOS FS1 onderdelen heeft liggen
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
pee67 schreef:Wist je dat ik vandaag een fietsenzaak binnenkwam er een mooie gerestaureerde Yamaha YD3 en een ongerestaureerde YD3 stond tevens erachter gekomen ben dat deze goede fietsenmaker nog wat NOS FS1 onderdelen heeft liggen