wannesfs1 schreef:yamaha rd in mechelen(belgie) maar hij moest nog opgeknapt worden (denk ik)
Die heeft Jens ook al eens gezien dacht ik
Een tijdje geleden stond er een zo goed-als-nieuw uitziende RDMX aan't station bij boesj, er zijn hier volgens mij al een heleboel yamaha's in regio mechelen
wannesfs1 schreef:yamaha rd in mechelen(belgie) maar hij moest nog opgeknapt worden (denk ik)
Die heeft Jens ook al eens gezien dacht ik Een tijdje geleden stond er een zo goed-als-nieuw uitziende RDMX aan't station bij boesj, er zijn hier volgens mij al een heleboel yamaha's in regio mechelen
Die heeft Jens ook al eens gezien dacht ik Een tijdje geleden stond er een zo goed-als-nieuw uitziende RDMX aan't station bij boesj, er zijn hier volgens mij al een heleboel yamaha's in regio mechelen :D
Idd, wannes was het ne groene? :)
ah nee een rode. van iemand die in pitsemburg naar school gaat denk ik
Wie zijn al die FS1 menschen?
Herkende de meeste mensen wel, maar heb geen idee.. Op een paar na, natuurlijk.
Op de terugweg in Waardenburg ook nog een "gouden" FS1 tegen gekomen. Zwaaide nog terug toen ik zwaaide vanaf de Maxi
Sorry voor sommige slechte foto's.. In de haast vergeten m'n toestel goed in te stellen..
Op de achtergrond ook nog een "FS1" rijder die vreemd is gegaan met een Maxi (en Moby..)
bij de foto's van jet, de 9e foto van boven, of de 8e van beneden, wat voor een soort moterblok/cilinder is dat? En die kilometer tellers/toerentellers? (en nog een 3e?)