Wist je dat 13
- marco
- Sheriff of the Posbank
Jeti schreef:Wist je dat er een inbraakgolf hier in de wijk is.
Wist je dat gisteren iemand schrok en wegrende toen iemand naar binnen keek bij de buurvrouw en zag dat zij keek.
Wist je dat even later 2 huizen verderop ingebroken, waar niemand thuis was.
Wist je dat maar wat extra maatregelen getroffen hier.. Niet dat er iets te halen valt, maar toch..![]()
Wist je dat verder bus verder uitgemest en weggeflikkerd wat ik de afgelopen twee jaar niet heb gebruikt qua troepjes.
Wist je dat laat het zonnetje en de weekendjes weg maar komen.
Ja daar wachten de inbrekers ook op

Yamaha Sheriff 1981
-
- 500km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
-
- 7500km gereden
the_destroyers schreef:BJ schreef:Wist je dat morgen naar de Opendag van de Universiteit Gent?
Wist je dat volgende week ook opendag voor de Vrije Universiteit Brussel
Gent is beter!
Je vergeet Leuven

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 5000km gereden
-
- 2500km gereden
wist je dat mijn paarse nu wel goed rijd, maar door de hoge toeren zo trilt dat net als in de jaren 70 alles eraf trilt
verloor ik v/d week een framebeugel,vanmorgen hoorde ik een rammel was ik al drie van de 4 schroeven van de kentekenplaat kwijt
bij nader onderzoek bleek ik ook een boutje van het fietskettingkastje te missen het boutje van het kettingrandje was losgetrilt
en de bovenste bouten van het achterspatbord
ik wil dit oplossen maar zie maar twee mogelijkheden of de fs1 cilinder eraf, of rubber hoesjes on de blok ophang bouten
al vraag ik me af hoelang dat goed gaat slijt natuurlijk door.
verloor ik v/d week een framebeugel,vanmorgen hoorde ik een rammel was ik al drie van de 4 schroeven van de kentekenplaat kwijt

bij nader onderzoek bleek ik ook een boutje van het fietskettingkastje te missen het boutje van het kettingrandje was losgetrilt
en de bovenste bouten van het achterspatbord

ik wil dit oplossen maar zie maar twee mogelijkheden of de fs1 cilinder eraf, of rubber hoesjes on de blok ophang bouten
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 5000km gereden
joscabrio schreef:wist je dat mijn paarse nu wel goed rijd, maar door de hoge toeren zo trilt dat net als in de jaren 70 alles eraf trilt
verloor ik v/d week een framebeugel,vanmorgen hoorde ik een rammel was ik al drie van de 4 schroeven van de kentekenplaat kwijt![]()
en de bovenste bouten van het achterspatbord![]()
Heb ik ook al gehad, voor je het weet trilt je carb ook los en trektie valse lucht.
Mss beter ook es bekijken!

- eriks
- 2000km gereden
NIX schreef:De inbreker die ik betrap gaat niet naar het buro.
Het groepje jongeren 18+ die het nodig vond om in een dronken bui mijn brievenbus eraf te schoppen en diverse autospiegels hier in de straat waren ook niet blij met me ........ Ik achteraf ook niet veroordeeld mishandeling enz enz en een flinke boete
Dus zal de inbreker zeker ook niet blij zijn denk ik zo heb ik ook wel weer een boete voor over !!!!!!!!!
- Tombo
- 17500km gereden
eriks schreef:Tombo schreef:Gewoon alles goed vast zetten, dus met een (nyloc) borgmoer of ring + veerringetje. Ik heb nog nooit wat verloren
Juist !! het is en blijft Yamaha FS1
Nouja, als je brommer echt hard tril/rammelt moet je toch eens een aantal dingen uit gaan zoeken, of je krukas b.v. Niet uit balans/getordeerd is, dat veroorzaakt ook een hele hoop trillingen