Dat de lekkage van het dak van de boes toch wel flink wat erger is geworden..
Dus kom maar op met het mooie weer, dan kan ik het dak op. Lekkage verhelpen.. Dan hele binnenkant eruit slopen en nieuw dak erin timmeren. En dan waarschijnlijk ook meteen de kastjes bovenaan enzo. Hopelijk niet de zijkanten, dat gaat echt teveel werk zijn.
Pfft, maar dan wil ik eigenlijk van te voren wel eerst nieuwe keuring voor 2 jaar hebben.
YamaSam schreef:komt wel goed met de boes zijn het de vensters die lekken? of de plaat zelf? ik heb hier nog ergens gebruikte, maar niet versleten vensters liggen geloof ik..
Eerst lekte hij bij het dakraam, maar dat zou dicht moeten zijn. Vermoed dat er weer nieuwe lekkages zijn ontstaan daar. lijkt me sterk dat hij middenop het dak lekt, toch? Daar zitten wel wat deuken waar water in blijft staan. De verf bovenop is helemaal afgebladderd (heb ik uit nood geverfd toen het nog vrij koud was). Het is nu overal in het dak "gekropen". Er zit isolatie schuim en een houten plaat op het plafond, dus kan het ook niet precies zien. De houten plaat is nu wel flink gebobbeld en zacht geworden.
Ik heb niet de originele ramen (vensters, Belg.), dus denk dat de ori niet zullen passen. De zijkanten zijn voor zover ik weet/merk wel dicht. Zijn gewoon van die camper/caravan raampjes. Heb ze eruit gehad met het verven van de buitenkant. Die overigens ook nog een laag verf nodig heeft, maar dat komt binnenkort ook wel.
vandaag weer naar peter.
mijn nieuwe blokje heeft speling op de krukas.
snap er niks van..
Het blokje is volledig gereviseerd!
maar gelukkig hebben we pee
clamdxp schreef:vandaag weer naar peter. mijn nieuwe blokje heeft speling op de krukas. snap er niks van.. Het blokje is volledig gereviseerd! maar gelukkig hebben we pee
Deze fucked up arbeidsmarkt..
Hoe kom je als starter dan wel ergens tussen..?
And again..:
Bedankt voor je sollicitatie. Je komt niet in aanmerking voor de functie, omdat er momenteel door alle bezuinigingen veel ervaren kandidaten beschikbaar zijn op de arbeidsmarkt. Werkgevers vragen daarom om ervaren kandidaten, want door de werkdruk is er geen ruimte om kandidaten in te werken. Wij wensen je veel succes bij verdere sollicitaties.
De begrafenis van de kindjes die omkwamen in het busongeval.
Is overal op tv te zien en op de radio.
Moet gewoon verschrikkelijk zijn voor die ouders, nergens kunnen ze tot rust komen.
Want overal worden ze ermee geconfronteerd.
Jeti schreef:Deze fucked up arbeidsmarkt.. Hoe kom je als starter dan wel ergens tussen..?
And again..:
Bedankt voor je sollicitatie. Je komt niet in aanmerking voor de functie, omdat er momenteel door alle bezuinigingen veel ervaren kandidaten beschikbaar zijn op de arbeidsmarkt. Werkgevers vragen daarom om ervaren kandidaten, want door de werkdruk is er geen ruimte om kandidaten in te werken. Wij wensen je veel succes bij verdere sollicitaties.
valt me wel op dat dit antwoord er in België heel anders zou uitzien,
zeker niet zo direct