mpro09 schreef:idd, was echt super vet Bob! dat ging echt godsgruwelijk hard een verkeerde stuurbeweging en je zat in de berm. ook waren niet alle fietsers het er mee eens over een paar jaar koop ik ook maar zon ding
staat er nog een in me tuin niets te doen met nee geen ktm er op maar nog zo n oude aan loop motor .
moeten er maar eens een gino racing van gebakken worden lijkt mij .
mpro09 schreef:idd, was echt super vet Bob! dat ging echt godsgruwelijk hard een verkeerde stuurbeweging en je zat in de berm. ook waren niet alle fietsers het er mee eens over een paar jaar koop ik ook maar zon ding
Niet doen daar loop jij op leeg makker.
Een set banden kost zeker 100/200 euro.
Deze rij je op een dag weg al je het wil.
En daar begint het pas mee.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet doen daar loop jij op leeg makker. Een set banden kost zeker 100/200 euro. Deze rij je op een dag weg al je het wil. En daar begint het pas mee.
Idd jah, een zuiger gaat ook maar 2,5 uur mee, dus vaak vervangen.
smeren is 1 op 20 bij die dingen
Niet doen daar loop jij op leeg makker. Een set banden kost zeker 100/200 euro. Deze rij je op een dag weg al je het wil. En daar begint het pas mee.
Idd jah, een zuiger gaat ook maar 2,5 uur mee, dus vaak vervangen. smeren is 1 op 20 bij die dingen
nee bij een 100cc kart blokje gaat de zuiger +- 10 uur mee.
een 125 cc blok gaat veel langer mee.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;