HotWheels schreef:op veel geblaat en weinig wol probeert een puber eerst iedereen te overtuigen hoe snel ie wel ging en als het er op aan komt, heeft ie toch het lef niet om het hard te maken bla .. bla .. bla dus
Als je er last van hebt, kun je het gewoon wegklikken. Doet Nix ook met Moby foto's.
HotWheels schreef:op veel geblaat en weinig wol probeert een puber eerst iedereen te overtuigen hoe snel ie wel ging en als het er op aan komt, heeft ie toch het lef niet om het hard te maken bla .. bla .. bla dus
Als je er last van hebt, kun je het gewoon wegklikken. Doet Nix ook met Moby foto's.
Nee, die scheld ik altijd eerst verrot.
Ik ben altijd Nix's assistent als het om moby's uitschelden gaat.
Tevens zijn wij in het bezit van de enige fs1's die allergisch zijn voor mobylettes, met alle gevolgen van dien. (extreem zwaar vertanden bijvoorbeeld)
Moraal van dit verhaal: Wat ik schrijf slaat niet altijd ergens op. En laten we dat rammelen nou eerst eens oplossen.
pauwels schreef:ja als ge u daar me amuseerd hou ik u niet in tegen en ik heb geprobeerd er een filmpje van te maken maar daar hoor je het tikken gewoon niet op
Zal wel gewoon het rammelen zijn van de zuigerveren.
Mss kan je wel es een foto posten van u fs1, ben benieuwd.
dat weet ik niet wat zuiger er in zit die zit de al meer als 20 jaar in en is nog altijd de beste die ik heb heeft men pa maanden over gedaan om die op punt te krijgen