Zonet de camping kunnen reserveren. De meeting staat nu gepland op 28 april. Hopelijk breekt Niels zijn nek niet en maakt ie de aanmelding binnenkort in orde.
NIX schreef:Zonet de camping kunnen reserveren. De meeting staat nu gepland op 28 april. Hopelijk breekt Niels zijn nek niet en maakt ie de aanmelding binnenkort in orde.
Staat genoteerd!
Ik probeer weer op donderdag te komen, net als vorig jaar, vond ik wel relaxt.
Zal dan ook wel weer eigen plekje reserveren voor m'n busje enzo.
Of gaan we nu naar een andere camping en is dat niet nodig?
NIX schreef:Zonet de camping kunnen reserveren. De meeting staat nu gepland op 28 april. Hopelijk breekt Niels zijn nek niet en maakt ie de aanmelding binnenkort in orde.
Top! Zodra het weer beter wordt ga ik met Mitchel een route uitzetten.
Ohjah, ik ga mss nog proberen een grote tent te regelen, maar dat moet ik ff zien of dat lukt.
Het is de standaardlocatie aan de Niers, weer. Wie met eigen hokken komt en dus niet op de normale 3 plekken kan staan, zal zelf even een plekje moeten regelen. Ik zou daar trouwens niet te lang mee wachten.
NIX schreef:Het is de standaardlocatie aan de Niers, weer. Wie met eigen hokken komt en dus niet op de normale 3 plekken kan staan, zal zelf even een plekje moeten regelen. Ik zou daar trouwens niet te lang mee wachten.
Ligt eraan hoeveel mensen op de normale plekken staan en of ik daar nog bij pas
Samen met Sam en Gino en Rob gaat dat niet passen. Er zal best 1 bus op kunnen, maar dan ben je beter de eerste. De rest zal moeten reserveren als ze een plekje op de camping willen. Ik heb onze plekken van vrijdag tot zondag, dus voor donderdag zelf even regelen.
ik weet zoals gewoonlijk pas de avond ervoor of ik het haal, en of er nog volk meekomt..
of we nu op de camping zelf staan, of 500m verderop aan het water, dat maakt ons eigenlijk niet echt uit.
niet dat we het niet volgens de regels willen doen, maar zo'n zootje zijn we nu eenmaal.. (es kijken of ik wat belgen kan ronselen )