Het is ongelofelijk! Na al die problemen en weken van gezeik en gewerk doet mn fs1 het! 2 motorblokken gehad en ik weet niet hoeveel cilinders en zuigers kapot gereden.. Ik had al een nieuwe honda mb gekocht, en ik kwam er maar niet achter wat ermee mis was..Hij liep voor geen meter en bleef veel te lang in z'n toeren hangen. het enige wat nog nooit vervangen was aan die blokken was diezelfde krukas, maar vandaag bedacht ik dat het vliegwiel ook hetzelfde was gebleven.. dus ik vandaag een oud vliegwiel erop gezet en ja hoor 1 keer trappen en hij loopt PERFECT!
dankjewel dat wilde ik even kwijt (ps m'n honda gaat nou waarschijnlijk de deur uit en ik ga weer lekker fs1 rijden )
Ja waarschijnlijk was die ovale ronding erin niet precies de goeie vorm. Hij gaf ook de hele tijd van die enorme terugslagen op de kickstart en als ik hem achteruit aanliep vandaag ontbrande ie gewoon af en toe..
whaha, dan staat je timing idd heel raar zoiets heb ik wel eens bij een puch maxi gehad, daarvan was het onstekingstijdstip verlopen die spuugde veel benzine terug en soms knalde die uit de inlaat (dan klapte het luchtfilter uit elkaar )
Nou hij rijdt nog steeds goed maar hij is nog niet helemaal goed afgesteld.. ik krijg hem bijvoorbeeld niet in hoge toeren, dit kan misschien komen omdat er een oude f5b opzit nu, maar de ontsteking is ook nog niet helemaal goed.. want de contactpunten staan nu heel ver dicht en als ik ze zo rond de .35 mm zet heb ik helemaal geen vonk meer wat denken jullie? nieuwe punten misschien?