Wist je dat vandaag genoten van het weer Golf mogen rijden. Heerlijk over de snelweg zonder windgevoeligheid.
Meteen ook maar even over de Posbank gegaan
wist je dat net even over een gesloten schoolpoort geklommen om mn fiets te pakken de leraren waren vergeten dat als we om 23u van excursie terug zouden zijn, de poort al dicht is xD
Camiel schreef:wist je dat net even over een gesloten schoolpoort geklommen om mn fiets te pakken de leraren waren vergeten dat als we om 23u van excursie terug zouden zijn, de poort al dicht is xD
Camiel schreef:wist je dat net even over een gesloten schoolpoort geklommen om mn fiets te pakken de leraren waren vergeten dat als we om 23u van excursie terug zouden zijn, de poort al dicht is xD
Ik liet net iemands hond uit. Vond mezelf heel zielig, tot ik besefte dat die hond in dezelfde jas waarin hij binnen tegen de kachel ligt blij naar buiten rent. Zonder muts en handschoenen.
GV# .
Is het kantoor gesloten tot 13.30.
Me afgehakte en weer aangenaaide vingertopjes doen zeer van de kou.
Pakketjes wit van de sneeuw, wat een drama.
Moet ik zo nog een keer
Geef mij maar de zomer
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:GV# . Is het kantoor gesloten tot 13.30. Me afgehakte en weer aangenaaide vingertopjes doen zeer van de kou. Pakketjes wit van de sneeuw, wat een drama. Moet ik zo nog een keer
Geef mij maar de zomer
Stuur jou testpiloot anders effe, waarvoor heb je er anders 1?