Niels schreef:Wist je dat voor m'n afstuderen van m'n ouders een Nikon D5100 gekregen?
Wist je dat ben benieuwd of ik wat mooie plaatjes kan schieten!
Leuk! Welk objectief erbij?
En reken maar dat je daar mooie plaatjes kunt schieten!
Een 18-55mm zoomlens (zelfde als op de foto).
Denk dat ik zelf ook nog rond ga kijken voor wat andere modellen.
Ik verwacht dat je zoiets prima tweedehands kan kopen.
Niels schreef:Een 18-55mm zoomlens (zelfde als op de foto). Denk dat ik zelf ook nog rond ga kijken voor wat andere modellen. Ik verwacht dat je zoiets prima tweedehands kan kopen.
Ik zou dat persoonlijk niet zo snel doen.. Je weet nooit hoe er met zo'n objectief om is gegaan en is ook niet meteen te controleren. Keertje vallen, vuiltje of krasje kan fatale gevolgen hebben voor je foto's, èn voor je body..
Niels schreef:Een 18-55mm zoomlens (zelfde als op de foto). Denk dat ik zelf ook nog rond ga kijken voor wat andere modellen. Ik verwacht dat je zoiets prima tweedehands kan kopen.
Ik zou dat persoonlijk niet zo snel doen.. Je weet nooit hoe er met zo'n objectief om is gegaan en is ook niet meteen te controleren. Keertje vallen, vuiltje of krasje kan fatale gevolgen hebben voor je foto's, èn voor je body..
Maar als je er naartoe gaat om te kijken dan heb je dat toch zo gezien?
Ik denk dat er zat mensen zijn die proberen te gaan fotograferen en dan beseffen dat ze, nadat ze alle meuk gekocht hebben, er toch niks aan vinden.
Nieuwe lenzen zijn ook weer super duur
YamaSam schreef:wist je dat ik net een basgitaar heb gewisseld tegen een elektrische? ik had ze te koop aangeboden, maar kreeg een mooi voorstel tot ruil..