Is dit een warmloper?

Alles over de techniek en sleutelen
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Nee, even kijken waar het mis is met je dop. Vaak is er wat verkeerd. Doppen kunnen met wat moeite uit elkaar.
Kijk eerst even in de FAQ.
Vincent2
250km gereden
250km gereden

Bericht door Vincent2 »

Oke superhard bedankt iedereen! het was idd de tank die vacuum werd gezogen! Rijd terug als nen trein :)
henkie22222
500km gereden
500km gereden

Bericht door henkie22222 »

Vincent2 schreef:Oke superhard bedankt iedereen! het was idd de tank die vacuum werd gezogen! Rijd terug als nen trein :)

Mooi, veel plezier ermee :wink:
Vincent2
250km gereden
250km gereden

Bericht door Vincent2 »

NIX schreef:Niet zo lullen, tanks en kraantje schoonmaken, andere dop pakken of gaan rijden en kijken of het probleem er weer is en of het overgaat door simpeleg de dop eraf te draaien onder het rijden.

En als je FS1 verder een bende is, zit je dan niet de mensen hun tijd te verdoen? Maak het gewoon in orde, het ding hoeft niet mooi te zijn, maar wat erop zit kan wel gewoon goed genoeg zijn en fatsoenlijk afgesteld.

Ben ik van plan hoor, beetje bij beetje. Bedankt voor de hulp
Pa_Tombo
1250km gereden
1250km gereden

Bericht door Pa_Tombo »

Als je gaatjes in tankdoppen moet boren klopt er iets niet.
Ik zelf vind dit geen goede raad.
Er zitten hier veel mensen die niet echt technisch zijn.(veel jongeren)
Verder zijn er veel Yammies met niet professioneel gespoten tanken.
Dus:Er hoeft maar wat benzine te lekken door het gaatje en men merkt
het niet :cry: ,Weg verf op de tank.
Toch jammer. :cry:
Vincent2
250km gereden
250km gereden

Bericht door Vincent2 »

Pa_Tombo schreef:Als je gaatjes in tankdoppen moet boren klopt er iets niet.

Ja ik vind het ook maar een stoeme oplossing maar heb 2 ori tankdoppen getest en beiden hebben ze hetzelfde probleem. Weet anders niet hoe dat op te lossen
gklijnhout
250km gereden
250km gereden

Bericht door gklijnhout »

Pa_Tombo schreef:Als je gaatjes in tankdoppen moet boren klopt er iets niet.

Wel eens een goede originele benzinedop uit elkaar gehaald?
Waarschijnlijk niet!
Iedere benzine dop met een juiste ont/beluchting is voorzien van een membraan die druk cq vacuum op kan vangen, deze membranen verdrogen in de loop der jaren waardoor zij op elkaar vastzitten en daarbij hun werk niet meer doen en voor problemen zorgen.
Daarnaast om je probleem te lokaliseren zal je wel eens wat moeten de oplossing om een andere dop uit je schuur te pakken die daar al 20 jaar ligt is zeker niet de oplossing en iemand zonder technische kennis zonder dop te laten rijden is gevaarlijk.
Daarnaast hebben ook goede doppen in zekere zin een verbinding met de buitenlucht en kunnen bij een geheel volle tank dus ook lekken.
Je benzine tank spuiten met een spuitbus is dan ook altijd vragen om moeilijkheden het is dus een keuze die je zelf maakt.

Wat ik jammer vindt is dat er op dit forum altijd een paar zijn die een ieder die probeerd te helpen de grond in boren omdat zij denken de macht te moeten hebben op dit forum.
Ten spijt van de goede die ook mij hebben geholpen met problemen waarvoor ik deze zeer dankbaar ben.

In mijn ogen is alle hulp welkom en of je daar iets mee doet is je eigen zaak.
Ik ben blij met mijn Yamaha maar vindt sommige uitspraken die hier gedaan worden erg bruut.
Daarbij vindt ik het absurt dat iemand die om hulp roept met onzinnige opdrachten het bos wordt ingestuurd handiger is dat deze problemen eens professioneel worden beantwoord.

Ik ben geen helderziende en weet zeker niet alles beter en maak daarbij ook mijn fouten.
Maar heb nadrukkelijk moeite met iemand afbekken en katten naar mede hobby fanaten.

Mijn motto LAAT IEDER IN ZIJN WAARDE EN RESPECTEER HOE HIJ OF ZIJ MET ZIJN HOBBY OMGAAT.

Op mijn teentjes getrapt? JA :oops: helaas al voor de derde keer!
Ik ga bij mooi weer lekker genieten van mijn mijn eigen oldie`s en zal jullie niet meer lastig vallen met mijn onzinnige vrijwillig geboden sugesstie`s cq hulp.

gert.
Plaats reactie