Ik had twee originele knippers van de 2F2, heb er met het spatbord twee bijgekocht en vorige week nog drie waarvan eentje met afgebroken bout. Ik ga deze allemaal weer in nette staat (laten) brengen (verzinken/verchromen) en houd er dan terzijnertijd drie over welke ik hier weer kan verdelen onder de forumleden die ze kunnen gebruiken.
ik paypal me tepletter de laatste dagen,
de post verdient een mooie cent aan me.. maja, ik geraak niet buiten om erachter te rijden dus gaat het moeilijk anders..
de komende weken gaat het hier beginnen onderdelenregenen..
nog een holley 94 carb
twee achterlichten
motordichtingset
kleppenset
2 waterpompen,
carb revisiekits
timingtandwiel
segmentensets (maar liefst 32 stuks )
Ik had twee originele knippers van de 2F2, heb er met het spatbord twee bijgekocht en vorige week nog drie waarvan eentje met afgebroken bout. Ik ga deze allemaal weer in nette staat (laten) brengen (verzinken/verchromen) en houd er dan terzijnertijd drie over welke ik hier weer kan verdelen onder de forumleden die ze kunnen gebruiken.