fs1willem schreef:Vandaag de voorremklauw van de 2F2 in een emmer cola gezet. Paar weken laten intrekken en kijken of de remblokken loskomen .
Je hebt blijkbaar geen idee wat cola met roest doet .
Mijn vader gebruikte vroeger al cola om vastgeroeste tangen los te weken. Vorig jaar nog een in een cilinder vastgerotte zuiger op deze manier losgeweekt. Duurt even, maar die remklauw komt er toch als laatste weer op, dus alle tijd.
fs1willem schreef:Vandaag de voorremklauw van de 2F2 in een emmer cola gezet. Paar weken laten intrekken en kijken of de remblokken loskomen .
Je hebt blijkbaar geen idee wat cola met roest doet . Mijn vader gebruikte vroeger al cola om vastgeroeste tangen los te weken. Vorig jaar nog een in een cilinder vastgerotte zuiger op deze manier losgeweekt. Duurt even, maar die remklauw komt er toch als laatste weer op, dus alle tijd.
Ik vond het ookal niets voor jou Willem, ik geloof je meteen dat het werkt maar knutselen met cola zie ik zelfs BTR niet doen
Je hebt blijkbaar geen idee wat cola met roest doet . Mijn vader gebruikte vroeger al cola om vastgeroeste tangen los te weken. Vorig jaar nog een in een cilinder vastgerotte zuiger op deze manier losgeweekt. Duurt even, maar die remklauw komt er toch als laatste weer op, dus alle tijd.
Ik vond het ookal niets voor jou Willem, ik geloof je meteen dat het werkt maar knutselen met cola zie ik zelfs BTR niet doen
Cola werkt echt daarvoor
Geduld is een schone zaak . Ik weet zeker dat ik de boel naar de filistijnen help als ik nu ga proberen met kruipolie en andere hulpmiddelen om de vastgeroeste blokjes te verwijderen. Dus ik geef ze even de tijd om zelf los te komen en koop ze om met een colaatje .
bajaboy schreef:trapper?? pendaal bedoel je ? welke (hoe ziet ie er uit)
ik heb 4 fs1,tjes ze hebben alle een trapsysteem achterbrug echter voor 2 had ik nog geen trappers en voor 1 geen trapas, pedalen had ik genoeg.
met het setje trappers dat bayaboy stuurden ben ik kompleet op 1 trapper na en wel een linkse de ontstekingskant dus.
maar deze brommer heeft tijd ik werk er alleen tussendoor aan.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.