Gleufje gedremeld in een M8 bout van 110mm lang voor een knipperbol en de boel weer in elkaar gezet .
Tevens de oude clignoteur van mijn FS1-P voorzichtig opengehaald, afgesteld, weer dichtgemaakt en gemonteerd. Blijft een beetje vreemd knipperen, maar weliicht verandert dat met 10w-lampjes i.p.v. 8w-lampjes .
Dat is waar, maar dat zijn vervangende lagers, banden, olie, keerringen, vervangende boutjes en moertjes, etc, etc, ook niet .
Bovendien zie je er niets van en komt deze op de 2F2 en die mag wat minder orri .
Dat is waar, maar dat zijn vervangende lagers, banden, olie, keerringen, vervangende boutjes en moertjes, etc, etc, ook niet . Bovendien zie je er niets van en komt deze op de 2F2 en die mag wat minder orri .
Dat is waar, maar dat zijn vervangende lagers, banden, olie, keerringen, vervangende boutjes en moertjes, etc, etc, ook niet . Bovendien zie je er niets van en komt deze op de 2F2 en die mag wat minder orri .
Dat is waar, maar dat zijn vervangende lagers, banden, olie, keerringen, vervangende boutjes en moertjes, etc, etc, ook niet . Bovendien zie je er niets van en komt deze op de 2F2 en die mag wat minder orri .
Vergeet de lucht in de banden ook niet
Is jou 71er helemaal orri dan willem ?
Nog niet en zal dat waarschijnlijk ook nooit helemaal worden. Ik wil zoveel mogelijk origineel maken, maar sommige dingen zijn gewoon niet haalbaar (heeft iemand nog banden van 1971 die niet zijn uitgedroogd ?).
Maar de lucht in de banden was 6 maanden geleden nog van vóór 1988... prima kwaliteit dus die banden, dat daar zo lang (23 jaar in de berging) lucht in is gebleven .
Laatst gewijzigd door fs1willem op 21 jan 2012, 11:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Vandaag de voorremklauw van de 2F2 in een emmer cola gezet. Paar weken laten intrekken en kijken of de remblokken loskomen .
De 2F2 wordt maar wat verwend. Naast een originele tank en kappen heeft ze ook de beschikking over een 1J5-Kenny Roberts-tank met bijbehorende kappen en sinds vandaag ook over een plaatjestank.
Alles moet nog wel even gestraald, uitgedeukt, geplamuurd en gespoten worden .