Ziehier de foto's
Het door de zuiger aangebrachte extra aluminium randje is al vakkundig door Bob weggehaald. Dus nu blijven alleen de krassen nog over
Maar ik wil 'em eigenlijk naar de 2e overmaat brengen, want 40.25 is nogal een rotmaat heb ik gemerkt xP
Slechter/moeilijker verkrijgbaar dan 40.50.
Maar moeilijk gaat ook natuurlijk
marco schreef:40,25 is ook gewoon goed te verkrijgen.
Denk dat je het met alleen honen niet meer red maar in Roosteren kan alles
Dat d8 k al, daarom wou ik em sowieso al laten opboren tot 40.50
En ja, ik zou er volgens mij zo al mee kunnen rijden volgens Roosteren-normen, maar in dit geval pas ik
@Arnoute, als die brommerboer vn je ook nog kan opboren tegen een schappelijke prijs stuur ik em wel op
Laatst gewijzigd door BJ op 13 jan 2012, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
De eerste overmaat overslaan is alleen nodig als hij enorm versleten is of als er een clipje diepe groeven heeft gemaakt. Deze ziet eruit alsof een 1e overmaat meer dan zat is. Alleen prox heeft geen 1e overmaat, verder zijn ze meestal wel te krijgen.
NIX schreef:De eerste overmaat overslaan is alleen nodig als hij enorm versleten is of als er een clipje diepe groeven heeft gemaakt. Deze ziet eruit alsof een 1e overmaat meer dan zat is. Alleen prox heeft geen 1e overmaat, verder zijn ze meestal wel te krijgen.
Sorry, ben ik vergeten te vermelden. Deze is al de eerste overmaat, mijn excuses
Waarom opsturen? dan ben je al 15 euro verzenden kwijt met het risico dat de cilinder beschadigd.
Dan stel ik opnieuw mijn vraag in het algemeen ,
Iemand een idee waar ik ergens in Limburg (NL+BE) voor een schappelijke prijs (niet zoals in Bocholt á la 55€) kan laten opboren en honen?
ja tegen dat die cilinder hier is ben je al een pak geld kwijt en die moet dan nog terugraken.
het is gewoon een kwestie van bevriend raken met de brommerboer
Arnoute schreef:ja tegen dat die cilinder hier is ben je al een pak geld kwijt en die moet dan nog terugraken. het is gewoon een kwestie van bevriend raken met de brommerboer
Nja, klopt, met nog eens risico op beschadigen.
Ik ga et eens bekijken wat ik nu precies ga doen. Toch bedankt allemaal voor het meedenken
Stiekem wel, maar heb nog wel 2-wielig tupperware vervoer dus het is geen drama.
Jouw oud F5B'tje doet et goed tot ie warm is.
Dan lijkt de zuiger lekker te willen knuffelen met de cilinder(wand) waardoor ie nog warmer wordt en teveel moeite heeft met toeren maken en je dus gewoon niet vooruit komt.
Warmlopers komen er bizar genoeg niet van
Heb je de slotspeling van de zuigerveren wel gecontroleerd?
Welke sproeier heb je erin zitten?
Hij is eigenlijk moeilijk beginnen doen toen ik er een grotere sproeier heb in gezet omdat ie eerst te weinig benzine kreeg om uberhaupt in de 4 te raken waardoor ik constant choke open moest trekken...
Zit nu een 160 in, maar is een soort van imitatie die ik hier in de buurt heb gekocht. Dus is niet meteen een pijl op te trekken.
Maar volgens mij kwam ie redelijk overeen met de ori nu ik er over nadenk.
Heb een tijd geleden (met de andere cilinder) ook liggen spelen en 160 mikuni had bitter weinig verschil met deze, gaf iets meer dan de mikuni d8 k.