spanning op accu
spuitwerk ed is inderdaad niet zo nodig.
Net de pakkingen van fs1parts binnen gekregen, maar geen pakking voor tussen de blokhelften erbij (wel de grote pakking voor het rechterdeel). Op het plaatje in het werkplaatshandboek staat ook geen pakking getekend. Hoort hier wel een pakking, of moet dit anders opgelost worden?
Net de pakkingen van fs1parts binnen gekregen, maar geen pakking voor tussen de blokhelften erbij (wel de grote pakking voor het rechterdeel). Op het plaatje in het werkplaatshandboek staat ook geen pakking getekend. Hoort hier wel een pakking, of moet dit anders opgelost worden?
kabelboom is gerepareerd, wat een prutser was ik op mijn 16e
, een soldeerbout en krimpsok doen wonderen.
Nieuwe accu en gelijkrichter (voor de zekerheid). Lampen branden weer! Allleen nogal zacht, maar heb nog geen rit gemaakt dus de accu zal nog wel moeten laden. Eerst nog een overlopende carb en een koppelingshevel fixen.
Ook de oorzaak van het uitvallen in 1984 gevonden: de kabel door het stuur naar de groot=dimlicht schakelaar had een breuk in de islolatie en maakte sluiting. Wellicht heeft de lichtspoel hier ook een opdonder door gekregen en branden daardoor de lampen nogal zacht...

Nieuwe accu en gelijkrichter (voor de zekerheid). Lampen branden weer! Allleen nogal zacht, maar heb nog geen rit gemaakt dus de accu zal nog wel moeten laden. Eerst nog een overlopende carb en een koppelingshevel fixen.
Ook de oorzaak van het uitvallen in 1984 gevonden: de kabel door het stuur naar de groot=dimlicht schakelaar had een breuk in de islolatie en maakte sluiting. Wellicht heeft de lichtspoel hier ook een opdonder door gekregen en branden daardoor de lampen nogal zacht...