Jeti schreef:Wist je dat 4 meter zwarte stof gekocht. Wist je dat ook nog 4 meter zwarte voering en 2 meter rood. Wist je dat de voering al tot jurk is gemaakt. Wist je dat net gepast en past. Wist je dat echt geen zin om een avond in een jurk rond te lopen op een gala waarna ik nog naar huis moet rijden.
Ben benieuwd hoe dat staat bij je.
Heb ook geen idee.. Je mag volgende week wel keuren. HELE GROTE uitzondering!
Twowheeler schreef:Wist je dat ik de laatste tijd niet zo actief meer op het forum ben
Wist je dat date wist je dat volgende week weer wist je dat, goed begin van het nieuwe jaar
Ow jeej.. Je bent toch niet weer zo'n man die omdat hij een dinnetje heeft geen leuke mannendingen meer doet, en per se elk weekend samen moet zijn enzo he..
Hop, koop een FS1 voor haar, en sleep haar mee Maar blijf vooral ook lekker eigen dingen doen. Maar wel leuk voor je hoor Go for it!
Twowheeler schreef:Wist je dat ik de laatste tijd niet zo actief meer op het forum ben
Wist je dat date wist je dat volgende week weer wist je dat, goed begin van het nieuwe jaar
Ow jeej.. Je bent toch niet weer zo'n man die omdat hij een dinnetje heeft geen leuke mannendingen meer doet, en per se elk weekend samen moet zijn enzo he.. Hop, koop een FS1 voor haar, en sleep haar mee Maar blijf vooral ook lekker eigen dingen doen. Maar wel leuk voor je hoor Go for it!
haha, nee joh. Daarvoor is het leven veels te leuk. Oplossing: gewoon uitgaan met vrienden en slapen bij vriendin Zal kijken of ik haar op m'n fs1 kan krijgen, zeker dat ze dan verkocht is
Bedankt, we gaan het zien volgende week. Eerst dit weekend nog maar even feest vieren. Daarna kan ik weer de nette jongen uithangen
@niek.
Hahaha, ja dat weet ik nog wel. Maar dat zal nix niet kunnen waarderen denk ik