nee.. uit een spuitbus...trouwens.. dat schuren duurt lang.. ben nu aan het schuren met korrel 100... is het de bedoeling dat ik daar de verf mee afhaal? totdat ik bij het metaal/plamuur ben?
alleen de DEUKEN! waar je het plamuur op smeer..
plamuur mag niet op verf.. dan hecht het niet goed!
maar als de tank voor de rest al strak is hoeft het niet tot op het staal..
als je de overgang van staal naar verf maar niet voelt.. (de verf randen...)
kijk dan is hij klaar... (bijna), moet dus nog ff een primer kopen morgen, en dan is de tank overmorgen zeker wel klaar Btw... 100 korrels gaat te sloom, heb gewoon een 40 gepakt, was de verf er zo af zonder krasjes etc...
Die krasjes maken an sich ook niet zo veel uit, aangezien je je tank toch weer als het waren moet polijsten voordat je gaat spuiten, heb ik gedaan tenminste.
100
600
1000
dan primer spuiten met 1000 en 1200 weer glad geschuurd dan nog een keer primer en weer hetzelfde geschuurd
dan de lak en weer 1000 en 1200 en dat een keer of 3/4 herhaald !
ik wou het zo doen.. primer eropspuiten en laten drogen, dan met water en 1000 waterproof, en dan weer primer, weer 1000 waterproof met water, en dan de lak, weer 1000 water proof, met water en dan nog een laag, nog een, en tussendoor steeds dat 1000 waterproof met water, dan vind ik het wel mooi
net ff tank gepolijst, resultaat is echt verbluffend... echt super glad , plamuur is nu ff aan het opdrogen, moet ik zo dus nog ff opschuren, (met 1000 korrels), dan grondverf/primer erop, maar,die gast van de provak heeft me witte mee gegeven, is dit goed? wil mn tank namenlijk zwart... dus had ik dan niet beter zwarte primer mee moeten krijgen?
ok.. dacht dat de zwart dan misschien niet echt zwart zou worden.. 1e laag primer zit erop.. 2 uur wachten, dan lichtjes schuren.
Dan de onderkant... hetzelfde verhaal, en dan kan ik gelijk de bovenkant meepakken voor de 2e laag