Axel schreef:Nee die vriend van me heet (toevallig) Nick Maar idd, 2 euro nog wat voor een voorlampje......
ooh okey nou dan zit er nog een kreidler in de buurt een vriend van mij gertjan heeft er een helemaal opgeknapt en opnieuw gespoten enzo ziet er echt goed uit maar zal ik anders ff een babbel topic ofzo openen dan komt hier niet zoveel te staan waar de rest niks aan heeft
alweer 2 weken gelden maar ben het vergeten te poste
om een uur 0f 7 rondje over het dorp gereden staat er ineens een SUPER mooie 2ru op de stoep
dus wij ff gekeken komt de eigenaar aangelopen blijkt die man hier op het dorp te wonen en
heeft de fs1 van een oud mannetje gekocht die er maar heel weinig op had gereden
staat maar 8500 km op de teller en het ding is was helemaal origineel
dus zijn er tog meer fs1's in de buurt dan ik dacht.
Axel schreef:Nick, kzag je vanmiddag op de hagerlingerweg rijden
hah ja dat kan heel goed ik rijd er vaak (bijna iedere morgen als ik naar school ga ) en als ik weer naar huis ga toch best een lekker weggetje als er geen oude opa met 40 voor je rijdt
Ik heb de 4RU gister gespot van rise and shine voor de Albert Heijn gisteravond. Jij reed net weg, ik wilde je nog aanspreken. Ik ging ff wat halen met een vriend van me. Vet geluidje gek (alhoewel dat wel harder kan )
is goed frenk.. ga jij die ff voor mij kopen, voor mijn verjaardag , k vind het wel prima zo, niet te veel lawaai, iz toch elkedag op en neer naar apeldoorn he