Axel schreef:Net op weg naar huis in Driehuis een donkerrode/paarse fs1 gezien, hij reed op de andere baan mij tegemoet dus moet hij me ook wel gezien hebben. Wie was het??
yo axel
dat was ik mijn tank is oranje een 378 tank jij hebt toch een rode tank??
was ff aan het rondrijden met een paar vrienden we kwamen later in een regenbui terecht zeiknat geregend
Haha oranje dan ben k blind Maar jah kheb een rooie tank, zie nu pas dat jij in velserbroek woont, 5 minuten verderop Maar das de eerste andere fs1 die k tegen ben gekomen, kheb wel een paar keer een honda ss50 zien rondrijden in velserbroek/santpoort/driehuis
haha ja nou ja als je snel voorbij rijdt zie je het niet altijd goed ik hoorde ineens een bekend geluidje ji jbent ook de eerste fs1 die ik ben tegengekomen los van meetings e.d
van die honda klopt ja die is van iemand die bij me op school zit
er rijdt ook een zundapp en heel af en toe een kreidler.
misschien kunnen we eens samen rijden of naar een meeting
wel lachen steeds meer oude brommers in de buurt
Jah kzag vorige week een zundapp naast de weg staan en die kreidler is van me vriend Maar zou wel laggen zijn samen rijden en weet jij nog ergens waar je orriginele onderdelen kan kopen in de buurt? Weet alleen dat van velsen de goeie lampjes hebben
Gespot en een stukje mee gereden Net een chrome FS1, met zo'n Puch tank Reed samen met een Honda SS50 en een Kreidler. Bij oude hotel Hamer in Berg en Dal Ik ben een stukje met ze meegereden, naar Groesbeek. En met die FS1 geraced, 7-heuvelenweg helemaal af
koste 954 ben jij donderdag nog in zuidland geweest een maat van me zag eerst mij en mijn vader over de kerkweg rijden en een minuut later ongeveer een paarse fs1
Axel schreef:Jah kzag vorige week een zundapp naast de weg staan en die kreidler is van me vriend Maar zou wel laggen zijn samen rijden en weet jij nog ergens waar je orriginele onderdelen kan kopen in de buurt? Weet alleen dat van velsen de goeie lampjes hebben
originele onderdelen weet ik niet zijn hier in de buurt moeilijk verkrijgbaar ik denk dat ze meer geluk hebben in het oosten van nederland en die kreidler van die vriend is dat soms gertjan??
en van Velsen is duur volgens mij denkt hij dat hij de enige fietsenmaker in de buurt is
Ooh ok ik kon je gister niet zo goed verstaan haha. Ik ging maar achter de FS1 aan, dat vond ik even interessanter Ik reed samen met de vriend van m'n zusje een rondje, door de Ooijpolder, ik zag jullie net de berg op gaan in Beek. Ik erachteraan, die andere jongen heeft z'n fs1 pas een week, dus die kon nog niet zo goed rijden, dus ben ik in m'n eentje achter jullie aangegaan.