Wist je dat 12
-
- 5000km gereden
Wist je dat:
Ik zat vandaag bij de kapper toen er plots iemand foto's van men brommer begon te trekken op straat.
En niet eentje, nee echt een stuk of 30 x)( met professioneel fototoestel), ging op zen hukken zitten enal, alles in detail fotograferen.
Is de kapper even naar buiten gegaan om te vragen wat de bedoeling was
Daarna nog een babbeltje met de man gemaakt: Hij vond het een 'kei neig' brommertje
Hij had vroeger zelf nog een blauwe 3E9 gehad. Nu ben ik al dikwijls aangesproken, maar dit had ik toch nog nooit meegemaakt
Toch maar even men e-amil adres opgeschreven en gevraagd dat hij de foto's wou doorsturen
Ik zat vandaag bij de kapper toen er plots iemand foto's van men brommer begon te trekken op straat.
En niet eentje, nee echt een stuk of 30 x)( met professioneel fototoestel), ging op zen hukken zitten enal, alles in detail fotograferen.
Is de kapper even naar buiten gegaan om te vragen wat de bedoeling was

Daarna nog een babbeltje met de man gemaakt: Hij vond het een 'kei neig' brommertje

Hij had vroeger zelf nog een blauwe 3E9 gehad. Nu ben ik al dikwijls aangesproken, maar dit had ik toch nog nooit meegemaakt

Toch maar even men e-amil adres opgeschreven en gevraagd dat hij de foto's wou doorsturen

- clamdxp
- 500km gereden
leuke ervaring hahaha.
ik moet zeggen dat ik wel ervaar dat veel mensen graag meer willen weten van de fs1.
toen ik mt5 reed was dat een stuk minder!
maar zal wel normaal zijn omdat de mt5 toch meer een crosser is en die zie je nog wel regelmatig dus niet zo speciaal.
wist je dat ik me toch wel happy voel als ik aangesproken word hahaha
ik moet zeggen dat ik wel ervaar dat veel mensen graag meer willen weten van de fs1.
toen ik mt5 reed was dat een stuk minder!
maar zal wel normaal zijn omdat de mt5 toch meer een crosser is en die zie je nog wel regelmatig dus niet zo speciaal.
wist je dat ik me toch wel happy voel als ik aangesproken word hahaha
-
- Tombo is mijn testpiloot

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden