Jeti schreef:
Komt hij ook naar de meeting?
marco schreef:Komt hij ook naar de meeting?
Jeti schreef:marco schreef:Komt hij ook naar de meeting?
Geen idee, heb hem niet gesproken.
Hij was niet bij zijn brommer toen ik er langs liep, anders had ik het wel gevraagd denk ik.
Ik voel me net een promo girl ofzo.. Op Woerden al paar mensen meeting aangeprezen (die ook nog zijn vrouw meeneemt, als hij komt), en nu weer 2 mensen erbij..
Jeti schreef:Oew die heb ik dan gemist..
koppel schreef:schijnt dat de laatste restanten 2RU voor 1200 gulden de deur uitgingen bij de fietsenmakers, dat is dan 7x over de kop.
er zal vast wel een gek opduiken die 'm koopt.
miran72 schreef:koppel schreef:schijnt dat de laatste restanten 2RU voor 1200 gulden de deur uitgingen bij de fietsenmakers, dat is dan 7x over de kop.
er zal vast wel een gek opduiken die 'm koopt.
Naar nieuw restaureren kommie ook op 3000 en dan vergeten we ook maar even de uurtjes en post en benzinekosten e.d. denk dat je hem voor 3500 mee kan nemen en kan je gelijk karren, is toch ook niet gek als je weinig tijd en/of kennis hebt.
En hij is niet gerestaureerd echt nieuw nou 't is dat ik er al een paar heb anders ging ik er nog serieus over nadenken.
En ja 1200 gulden had ik toen maar zo slim geweest.
Kap met deuk 100 euro is toch ook van de pot gerukt moet je nog spuiten ook.
Chokeknopje 11,95, kale 5bakken 600 en ga zo maar door.
Zag net dat een 1j5 folder voor mijn neus wegging voor 20 euro voor Bassie, was die voor jou Bas, waren gewoon gratis toendertijd en nou willen we dat maar wat graag dus moet er dik betaald worden.