Tombo schreef:ICS is idd vandaag vrij gegeven . Hopelijk binnenkort een mooie custom rom voor mijn SGS2 Samsung zelf komt pas over 3 maanden o.i.d. Ik heb nu 2.3.5, daar hebben ze dat bounce effect aan het einde van menu's en webpagina's weggehaald, vet irritant. Nu staat alles in 1x stil. First world problems
Ik heb m'n telefoon gekregen met 2.3.4 en ik heb net geupdate naar 2.3.6 en ik vind dat ook niet zo prettig zonder bounce.
Ze hebben nu een geel kleurtje ofzo gemaakt.
Tombo schreef:ICS is idd vandaag vrij gegeven . Hopelijk binnenkort een mooie custom rom voor mijn SGS2 Samsung zelf komt pas over 3 maanden o.i.d. Ik heb nu 2.3.5, daar hebben ze dat bounce effect aan het einde van menu's en webpagina's weggehaald, vet irritant. Nu staat alles in 1x stil. First world problems
Ik heb m'n telefoon gekregen met 2.3.4 en ik heb net geupdate naar 2.3.6 en ik vind dat ook niet zo prettig zonder bounce. Ze hebben nu een geel kleurtje ofzo gemaakt.
Ik een blauwe. Dat bounce was veel relaxter. Ging veel vloeiender. De browser is wel iets sneller geworden, en het effect tussen het wisselen van vensters is toffer geworden
yamaha_fs1_2ru schreef:Dat ik een boekwerk aan het kopieeren ben, waar duidelijk opstaat. VERBODEN GEDEELTELIJK OF GEHEEL TE KOPIEEREN!!!
Dat moet je gebruiken als je iets voor straf moet overschrijven.
Dat dat niet mag, omdat er in het boek staat dat je het niet mag vermeervoudigen zonder toestemming bladiebla..
yamaha_fs1_2ru schreef:Dat ik een boekwerk aan het kopieeren ben, waar duidelijk opstaat. VERBODEN GEDEELTELIJK OF GEHEEL TE KOPIEEREN!!!
Dat moet je gebruiken als je iets voor straf moet overschrijven. Dat dat niet mag, omdat er in het boek staat dat je het niet mag vermeervoudigen zonder toestemming bladiebla..
Had ik 6 jaar geleden moeten weten, had me een boel werk gescheelt
Tombo schreef:Nee niet zo 1. Vond hem wel heel erg vet. Zijn me iets te lomp Nee, het wordt denk ik een 600cc supersport, of een dikke naked (Kawa Z1000 )