Wat zit je tegen vandaag 5
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
-
- 2000km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
fs1willem schreef:nieknatuurlijk schreef:koffie automaten op school doen het niet -.-
Zeker iets van vandaag?
Senseo trok net vacuum. Na demontage bleek er iets te zijn afgebroken
.
Toch ook wel goed nieuws : onderdeeltje is los verkrijgbaar en onderweg... binnenkort weer lekker makkelijk senseo...
nog steeds stuk -.-
- Tombo
- 17500km gereden
-
- Site Admin
Ik ben gelukkig geen werk kwijt, maar er stond wel alles op van mijn afstudeeropdracht en daarvoor heb ik een geheimhoudingsverklaring getekend.
Hopelijk wordt ie gevonden door iemand die er niets aan heeft, hem leeg maakt en gebruikt, dan is het niet erg (afgezien van het financiële verlies).
Maar ja, dat krijg je als je te veel drinkt
Hopelijk wordt ie gevonden door iemand die er niets aan heeft, hem leeg maakt en gebruikt, dan is het niet erg (afgezien van het financiële verlies).

- clamdxp
- 500km gereden
Niels schreef:Ik ben gelukkig geen werk kwijt, maar er stond wel alles op van mijn afstudeeropdracht en daarvoor heb ik een geheimhoudingsverklaring getekend.
Hopelijk wordt ie gevonden door iemand die er niets aan heeft, hem leeg maakt en gebruikt, dan is het niet erg (afgezien van het financiële verlies).![]()
het is en blijft klote.
maar goed als de drank dan maar gesmaakt heeft

- Tombo
- 17500km gereden
Niels schreef:Ik ben gelukkig geen werk kwijt, maar er stond wel alles op van mijn afstudeeropdracht en daarvoor heb ik een geheimhoudingsverklaring getekend.
Hopelijk wordt ie gevonden door iemand die er niets aan heeft, hem leeg maakt en gebruikt, dan is het niet erg (afgezien van het financiële verlies).![]()
"Ik had gewoon bier op"

- clamdxp
- 500km gereden
Tombo schreef:Niels schreef:Ik ben gelukkig geen werk kwijt, maar er stond wel alles op van mijn afstudeeropdracht en daarvoor heb ik een geheimhoudingsverklaring getekend.
"Ik had gewoon bier op"
bier hier hahaha is ook lekker maar dan heb je toch ook echt wel teveel biertjes gehad als je niet merkt dat je een externe hdd verliest.
haha
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Contacteer: