ik heb een nieuwe cilinder erop..
en als ik hem nu aan zet.. doet hij het prima..
koppeling in.. ook prima
in versnelling.. blublur uit hoe ken dat?
iemand een idee
Ik denk dat je koppeling het niet of niet helemaal doet.
Je moet eens de brommer op de bok zetten, dan de brommer in de versnelling zetten (als 'ie t dan wel doet) en dan kijken of je met je voet of hand het achterwiel stil kan zetten (zonder dat je gas geeft natuurlijk)...
ja dat is het probleem! hij valt al uit al zet ik hem met de koppeling in de versnelling..
en me band blijft gewoon stil hangen al heb ik mijn koppeling ingedrukt..
...als je je koppeling indrukt, hoord je band niet te draaien... duh. zet hem eens in zn 1 een duw hem zonder contact(het is hier niet de bedoeling hem te starten)... eerst met koppeling los(kost wat kracht om hem op gang te brengen), dan met koppeling ingedrukt... dan weet je gelijk of je platen zijn vastgekoekt
jeroenvans schreef:...als je je koppeling indrukt, hoord je band niet te draaien... duh. zet hem eens in zn 1 een duw hem zonder contact(het is hier niet de bedoeling hem te starten)... eerst met koppeling los(kost wat kracht om hem op gang te brengen), dan met koppeling ingedrukt... dan weet je gelijk of je platen zijn vastgekoekt
ja dat snap ik dat je band niet hoort te draaien:p
en in mijn 1 proberen aan te zetten
zonder koppeling ingedrukt..
en later met koppeling lopen en dan opeens loslaten..
en hoe merk je dan of die dingen zijn vastgekoekt?
...als je je koppeling indrukt, hoord je band niet te draaien... duh. zet hem eens in zn 1 een duw hem zonder contact(het is hier niet de bedoeling hem te starten)... eerst met koppeling los(kost wat kracht om hem op gang te brengen), dan met koppeling ingedrukt... dan weet je gelijk of je platen zijn vastgekoekt
ik weet niet hoe mijn post 2 keer hier is gekomen... maar als je blok door blijft draaien als je je koppeling weer inknijpt dan kleven je platen... logisch toch...
Gaat je FS1 uit op het moment dat je hem in z'n 1 zet?
In dat geval zou het en electrisch probleem kunnen zijn. Ergens sluiting in de bedrading. Neutraal lampje/schakelaar.