Ik heb laatste een verneukte vliegwiel draad met een dremel voor de helft weggefreesd tot de trekker er weer in wilde. Was nog iets van 4 slagen mee te maken wat blijkbaar voldoende was.
Welke kabels lopen door welke kabelhouders?
Ik heb er een bij de voorvork rechts, een onder de tank, en dan zitten er op het grote 2RU filter ook nog een soort kabelgootjes.
Ik geloof dat die op het filter voor de gaskabel en oliepompkabel zijn, die onder de tank voor je koppelingskabel en die bij de voorvork voor je voorremkabel.
Als je een schijfrem hebt dan zit er een groter beugeltje op waardoor de remslang gaat.
twee stellingen (kan overigens zo zijn dat de onderwerpen al eens besproken zijn) :
1. zou het kunnen zijn dat het schijfcarter, huis en de schijf zelf dermate versleten zijn dat de zaak niet meer goed afsluit waardoor onder- en overdruk in het carter niet voldoende gerealiseerd kunnen worden? Je ziet vaak wel slijtsporen, wat zullen de toleranties zijn (minimale dikte van de schijf)?
2. staat de aanduiding DX alleen voor de schijfrem of voor een luxere uitvoering van de FS1? ik heb partslist begin jaren 70 voor de FS1 DX, komt geen schijfrem in voor, de DX uitvoering was met de Beumer tank.