Kheb me stickers op de zijkasten geplakt, ze vallen een beetje tegen want ze zijn lichter dan de tank En kheb ook me carburateur goed afgesteld en hij gaat nu 5 km harder gaat nu 65
Ik merk net dus dat ie harder gaat omdat ik me afdekrubbertje toen niet op de carburateur had, zuigt ie dan meer lucht aan ofzo? Want hij ging ckr 7 km harder dan met afdekrubber.
edje schreef:dan stond hij eerst te arm maar zon verschil is wel erg groot
Volgens mij dan te rijk (met rubber erop). Maar dat betekend dat je carburateur niet goed staat afgesteld. Ga eens rijden met het rubberkapje erop, en check je bougie enzo. Zoveel verschil hoort het iig niet te maken (de mijne loopt zelfs beter met kapje erop)
edje schreef:nee, door het rubber er op te doen krijgt hij minder lucht en dus meer benzine. met rubber loopt hij harder, dus liep ie eerst iets te arm
edje schreef:nee, door het rubber er op te doen krijgt hij minder lucht en dus meer benzine. met rubber loopt hij harder, dus liep ie eerst iets te arm
Als je meer benzine krijgt loopt je brommer naar mijn weten altijd te rijk met te weinig benzine (en te veel lucht) loopt hij te arm