Niels schreef:Jeti schreef:* Uitzendbureau #1: omdat ze me 4 weken geleden te weinig betaald hebben en het nog aan het "uitzoeken" zijn. Of ze denken dat ik van de actie gebruik heb gemaakt "4 dagen werken, 3 betaald krijgen". Nou, mooi niet.
* Uitzendbureau #2: omdat ze me al 3 weken laten wachten op salaris specificatie (die ik o.a. nodig had voor uwv gezeik) en me nu ook minder betalen dan de week ervoor terwijl ik zelfs had overgewerkt.
Lesson learned: niet [s]voor uitzendbureau's [/s] overwerken
Wat zit je tegen vandaag 5
- marco
- Sheriff of the Posbank
Yamaha Sheriff 1981
- NIX
- 10000km gereden
Mij zit tegen dat m'n brievenbus naar de fuck is, Claude zit het tegen dat zijn cilinders zo uit het pakje kwamen:
wat een ongelovelijke ongeinteresseerde eikels, zeg. De imi F5B is weinig aan verloren, de 3E9 is gewoon zonde.
Lesson learned: verpak cilinders en ander spul zo dat je er zelf ook mee kunt gooien. 'Breekbaar' erop vermelden wordt blijkbaar als instructie of uitdaging opgevat, niet als waarschuwing.

wat een ongelovelijke ongeinteresseerde eikels, zeg. De imi F5B is weinig aan verloren, de 3E9 is gewoon zonde.
Lesson learned: verpak cilinders en ander spul zo dat je er zelf ook mee kunt gooien. 'Breekbaar' erop vermelden wordt blijkbaar als instructie of uitdaging opgevat, niet als waarschuwing.
Kijk eerst even in de FAQ.
- NIX
- 10000km gereden
- clamdxp
- 500km gereden
NIX schreef:Mij zit tegen dat m'n brievenbus naar de fuck is, Claude zit het tegen dat zijn cilinders zo uit het pakje kwamen:
[img]http://img841.imageshack.us/img841/7341/cilindersclaude0
03.jpg[/img]
Hallo nix.
ik heb de tnt woedend gebeld mede omdat het verzenden de eerste keer ook al niet goed ging.
ik heb dus de pech dat ik het pakket wa verzonden heb!
Krijg geen drol ervoor terug.
maar jou brievenbus vind ik nog het ergst.
wat een klootzakken.
mijn advies bel ook met tnt en vertel de barcode erbij 3skaba131721195.
Die desbetreffende chauffeur heeft zowiezo een probleem maar als die brievenbus aan het licht komt
zal dat zijn eindstation betekenen.
verder ga ik eens kijken voor een nieuwe cilinder met de mijne kun je niks meer doen neem ik aan.
bah mijn humeur is naar het 0 punt.
iemand nog een leuke originele cilinder liggen?
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
- NIX
- 10000km gereden
clamdxp schreef:NIX schreef:Mij zit tegen dat m'n brievenbus naar de fuck is, Claude zit het tegen dat zijn cilinders zo uit het pakje kwamen:
[img]http://img841.imageshack.us/img841/7341/cilindersclaude0
03.jpg[/img]
Hallo nix.
ik heb de tnt woedend gebeld mede omdat het verzenden de eerste keer ook al niet goed ging.
ik heb dus de pech dat ik het pakket wa verzonden heb!
Krijg geen drol ervoor terug.
maar jou brievenbus vind ik nog het ergst.
wat een klootzakken.
mijn advies bel ook met tnt en vertel de barcode erbij 3skaba131721195.
Die desbetreffende chauffeur heeft zowiezo een probleem maar als die brievenbus aan het licht komt
zal dat zijn eindstation betekenen.
verder ga ik eens kijken voor een nieuwe cilinder met de mijne kun je niks meer doen neem ik aan.
bah mijn humeur is naar het 0 punt.
iemand nog een leuke originele cilinder liggen?
Heb braaf in digitale klacht ingestuurd. Laat wel horen hoe het afloopt.
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
met alle respect mannen maar waarom woord dit soort dingen niet aangetekend verstuurd en verzekerd ?
kost een paar euro meer en je hebt iets meer benen om op te staan .
en in die brievenbus mag geen pakket groter als de gleuf gepost worden dus daar heb je een stok om mee te slaan.
(overigens wel een honde kop die dit in zo n brievenbus tracht te ......doen).
zal er zeker een zaak van maken zo als jullie nu al bezig zijn die kan en mag niet klaar .
maar de volgende keer anders versturen lijkt me raadzaam.
als je weet hoe er met pakketjes word om gegaan weet je genoeg.
kost een paar euro meer en je hebt iets meer benen om op te staan .
en in die brievenbus mag geen pakket groter als de gleuf gepost worden dus daar heb je een stok om mee te slaan.
(overigens wel een honde kop die dit in zo n brievenbus tracht te ......doen).
zal er zeker een zaak van maken zo als jullie nu al bezig zijn die kan en mag niet klaar .
maar de volgende keer anders versturen lijkt me raadzaam.
als je weet hoe er met pakketjes word om gegaan weet je genoeg.
- NIX
- 10000km gereden
Dat weten we bij deze nu uit ervaring. Vandaar ook de post en plaatjes erover. Heb eigenlijk nooit problemen met pakketjes, maar deze was het blijkbaar niet gegund. Het werd de eerste keer al bij Claude afgeleverd in plaats van bij mij. Dat hadden we als een signaal moeten zien, denk ik.