fs1willem schreef:Daar komt nog bij dat ik destijds alleen de krukaslagers heb vervangen van het FS1-blok en nu blijkt bij het blokje toch wel veel andere rammeltjes te vertonen bij hogere toerentallen. Dus de komende maanden het blokje eerst maar eens verder (laten) revisere .
Krukas nog goed??
Ik verwacht dat die nog wel goed is. Vertoonde geen voelbare speling. Niet dat dat veel zegt.
Ik verwacht wel speling op alle andere lagers en koppeling en dat soort zaken. De koppeling lijkt ook te slippen. Bij hogere toeren rammelt de kickstarter op en neer. Deze winter een totale blokrevisie en dan volgend voorjaar keuren. In de tussentijd nog even spelen met andere tandwielverhoudingen. Ze heeft in ieder geval haar potentie al laten zien .
Dat mijn Duitse huurbaas chagerijnig gaat doen omdat ik te veel afval in de kliko doe Volgens hem moet ik meer in de "grüne punkt" zak doen, maar alle zooi uit Nederland heeft geen grüne punkt
Je moet hier echt een PhD hebben voor afvalscheiding ofzo
Niels schreef:Dat mijn Duitse huurbaas chagerijnig gaat doen omdat ik te veel afval in de kliko doe Volgens hem moet ik meer in de "grüne punkt" zak doen, maar alle zooi uit Nederland heeft geen grüne punkt
Je moet hier echt een PhD hebben voor afvalscheiding ofzo
Steek het dan maar in de fik haha lekker warm.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;