Ik heb geprobeerd BF3 te spelen op m'n laptop en wonder boven wonder draait hij nog best goed.
Alleen ik krijg vanaf het midden van het beeld van die lijnen (geen idee hoe dat heet) die wanneer je ergens anders heen kijkt weer verdwijnen.
Videokaart van een nieuwe driver voorzien (speciaal voor bf3 bla bla) met als gevolg dat de lijnen weg zijn maar het hele spel opeens crappy loopt .
En bad company 2 werkt dan oppeens niet meer, terwijl ik die met de oude driver op behoorlijk nette afstelling mooi kon laten draaien.
Iemand een idee?
Wil bf3 binnenkort evengoed wel kopen voor m'n xbox
ja die gebruik ik ook.
Heb een nvidia kaart, en die geven dus drivers uit waardoor bf3 soepel zou moeten lopen (en nog wat games)
Als ik een driver van de officiële asus site haal dan is dat een veel oudere dan die bij nvidia wordt aangeboden.
Maar die allernieuwste geeft alleen maar problemen met meerdere dingen, dus ik blijf die oude draaien
Eigenlijk, als je weet wat voor kaart je hebt dan moet een nieuwe driver gewoon werken.
Weet je zeker dat het model kaart wat je hebt in de "supported products" lijst staat van de driver?
En heb je al op google gecheckt of er meer mensen zijn met jouw probleem?
Het kan zijn dat je bijvoorbeeld niet aan de installatievoorwaarden voldoet.
Dat je bijv. een bepaalde versie van weetikveelwat moet hebben?
Wat ook kan zijn is dat je bijv. een NVidia chipset hebt, maar je kaart van ASUS is en dat je de ASUS-specifieke driver nodig hebt in plaats van de algemene chipset driver.
Niet alle drivers van NVidia werken volgens mij op de kaarten die deze chipsets gebruiken.
Ik heb nooit problemen gehad met drivers en ik update ze iedere 2 maanden ofzo.
Inderdaad, maar in een bos met een balletjespistool is wel een stukje gaver dan met een Xbox op je luie reet zitten.
Maar je moet het gewoon een keer doen om dat te kunnen beoordelen...
Wie weet een goede, betaalbare, externe harde schijf van 1 TB ofzo?
Vereiste: er moet een aan/uit knopje op zitten.. Dus niet dat hij steeds die hele schijf gaat laden als ik m'n pc aanzet..