Blijkbaar heb ik ze ook het één en ander kunnen bijbrengen om hun productieproces te versnellen etc, mijn korting gaat omhoog, en ik kreeg een soort diploma om aan de muur te hangen, en enkele flessen wijn mee. Daarmee heb ik al een dienster en een zwerver gelukkiggemaakt, want ik heb enkel handbagage mee (en mag dus geen vloeistoffen meenemen)

tijdens de lessen timede ik de kerel die lesgaf stiekum met mn telefoon, tijdens zijn bewerkingen, vrij giftige truuk, maar ik kon het niet laten

nadien vroeg ik dan een consultatie om hem enkele details te tonen die ik zelf bedacht had, deed ze voor en timede ze ook weer..
ze dankten me om het niet publiek te vermelden (en hun eigenlijk vr schut te zetten) en berekenden hoeveel dagen in werkuren het ze zou schillen

daarna bood de grote baas me een job aan in hun ontwikkelingsdepartement hahh..
waarop ik bedankte voor de moeite met vermelding dat ik al werk genoeg had, en gooide er losweg 'geef mij liever wat extra korting op de toestellen voor' en aldus geschiedde...
kom ook weer es buiten

maarwist je dat ik wel weer blij zal zijn als weer thuis tussen de getattooeerde rockers en zwijnen zal zitten, en je, indien écht nodig, es een pint naar iemand kan gooien?

what a life