Swizzer schreef:Mijn vraag blijft wel, hoe haal ik ze eruit?
Er zullen ook weer nieuwe in moeten, deze moeten erin geperst worden. Ik heb ze eruit laten halen door de plaatselijke fietsen/brommerboer. Nadat ze gecoat waren de nieuwe ook weer door hem erin laten zetten. Kost je een symbolisch bedrag.
Ze kunnen er dus niet anders uit?
Ik heb ze net ff warm gemaakt en geprobeerd om ze eruit te krijgen, maar dat lukte helaas niet.
Iemand de boel wel eens laten coaten, met de bushings er nog in?
Ze kunnen er dus niet anders uit?
Ik heb ze net ff warm gemaakt en geprobeerd om ze eruit te krijgen, maar dat lukte helaas niet.
Iemand de boel wel eens laten coaten, met de bushings er nog in?
Swizzer schreef:Ze kunnen er dus niet anders uit? Ik heb ze net ff warm gemaakt en geprobeerd om ze eruit te krijgen, maar dat lukte helaas niet. Iemand de boel wel eens laten coaten, met de bushings er nog in?
Ja, maar bij mij waren de uiterste einden gesmolten. Binnenin waren de bushings nog in orde.
Swizzer schreef:Mijn vraag blijft wel, hoe haal ik ze eruit?
Er zullen ook weer nieuwe in moeten, deze moeten erin geperst worden. Ik heb ze eruit laten halen door de plaatselijke fietsen/brommerboer. Nadat ze gecoat waren de nieuwe ook weer door hem erin laten zetten. Kost je een symbolisch bedrag.
Met een bankschroef lukt het ook prima om de nieuwe bussen erin te persen.
Krachten komen verkeerd met een luchthamer. Dit komt door korte schokken op het voorwerp.(Hier zit een compl.filosofie achter,maar laten maar buitenwegen.)
De truc is flink op spanning brengen, dan laten schrikken met een klap
v.d. hamer op de bout. Garantie verzekerd.100%
Een dop uit de doppendoos bijna even groot als de buitenkant van het nieuwe busje daarnbij een dop waar deze in past.
Samen tussen de bankschroef en draaien maar de oude komt er simpel uit.
De nieuwe ook weer tussen de bankschroef er in gedraaid.
Iemand ervaring met het primen en spuiten van de plastic 2RU zijkappen?
Iemand ervaring met het met blanke lak overspuiten van tank/zijkast stickers?
Ik las dat er soms silicone op de stickers zit, waardoor de lak gaat 'krullen' en dus alles weer opnieuw mag gebeuren. Dat wil ik heel graag voorkomen.
Waar koop ik stickers die geschikt zijn om zonder problemen met blanke lak te spuiten?
(Dezelfde vraag ook voor YAMAHA sticker wit)
gklijnhout schreef:Vorige week nog gedaan met mijn eigen a.brug.
Een dop uit de doppendoos bijna even groot als de buitenkant van het nieuwe busje daarnbij een dop waar deze in past. Samen tussen de bankschroef en draaien maar de oude komt er simpel uit. De nieuwe ook weer tussen de bankschroef er in gedraaid.
Was in 10 minuten klaar.
gert.
De bussen zijn d'r uit. Achterbrug licht bij de coater
Swizzer schreef:Iemand ervaring met het met blanke lak overspuiten van tank/zijkast stickers? Ik las dat er soms silicone op de stickers zit, waardoor de lak gaat 'krullen' en dus alles weer opnieuw mag gebeuren. Dat wil ik heel graag voorkomen. Waar koop ik stickers die geschikt zijn om zonder problemen met blanke lak te spuiten? (Dezelfde vraag ook voor YAMAHA sticker wit)