Dat gisteravond het draadeindprobleem vakkundig is opgelost... de onsteking is bijgesteld... en er is nagedacht over hoe de FS1 voor de keuring te knijpen .
zo ken ik er nog een me binnenkort een poging wagen om het andersom te doen hahaha weinig werken en veel verdienen.
Nou ja kans van slagen 0% maar wel een mooie droom
zo ken ik er nog een me binnenkort een poging wagen om het andersom te doen hahaha weinig werken en veel verdienen. Nou ja kans van slagen 0% maar wel een mooie droom
Als je de hele dag weinig doet duurt de dag veel langer.
zo ken ik er nog een me binnenkort een poging wagen om het andersom te doen hahaha weinig werken en veel verdienen. Nou ja kans van slagen 0% maar wel een mooie droom
Als je de hele dag weinig doet duurt de dag veel langer.
dat klopt wel maar ik kan wel andere dingen verzinnen in de tijd dat ik niks doe maar los van dat feit ik ben bang dat het nooit gaat lukken althands bij mij.
Dat lanterfanteren op je werk moet in je zitten ik erger me mateloos eraan
vandaag adres gekregen van peter zodat ik morgen mijn 80cc blok kan ruilen met een gereviseerd origineel blokje.
Yes eindelijk vanaf zondag weer tuffen op mijn fs1 tje
fs1willem schreef:Dat gisteravond het draadeindprobleem vakkundig is opgelost... de onsteking is bijgesteld... en er is nagedacht over hoe de FS1 voor de keuring te knijpen .
Gino bedankt .
graag gedaan.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;