Maar....... Ik blijk hem wel privé te mogen kunnen rijden.
Kost me netto 70 euro per maand, max 15k per jaar, dus t/m januari (project) 5k..
Ga ik dus doen en m'n Golfje een paar maandjes schorsen enzo. Hoeft deze ook niet door die pekel straks.
En dan dus gratisch tanken.
En daarna zie ik wel weer.
Andere reden is dat OV vergoeding niet dekkend is en ik er 4 euro per dag op moet toeleggen. Terwijl ik dus gratis auto kan rijden.
Plus: de eerste trein gaat pas om 6.45 uur, dus dan haal ik het niet om om 7 uur al te beginnen (en om 15.30 al klaar te zijn).
Tombo schreef:Dat ding loopt 70 in zn 1 ofzo, er zit een hele lange 1 in, bijna een close ratio bak
maatje van me gaat over de 80 .
Ik vind het gewoon leuke auto's, maar je voelt idd wel dat ze niet zo zwaar zijn als bijv m'n 323 .
Maar zolang het je niet veel kost is het wel handig hem te houden jet!
Ik begin er steeds meer aan te wennen.. Je moet hem gewoon wat meer op z'n staart trappen..
Binnenkort naar Duisburg, en hoop ook nog wat Belgie-tripjes te kunnen doen (Sam, Jens, BTR...!?) Lekker van [s]profiteren[/s] gebruik van maken.
In het buitenland tanken moet ik wel zelf betalen, maar dat is wel te voorkomen. Ding rijdt 1:20 en als je erg agressief rijdt 1:16.