Je moet hem gewoon claimen. En teruggeven als je weet wat je wilt en een eigen motor hebt. Je onderhoudt hem, en geeft hem liefde, daar kan je pa toch geen bezwaar tegen hebben?
ik heb overigens vandaag de uitlaat van mn xj weer vast geschroefd. vanmorgen begon hij ineens wel heel veel herrie te maken.
ik dacht dat de rechterbocht(die in limburg al begon te tikken) nu helemaal los was. die weer aangedraaid bleek bij het starten dat die daarnaast nog maar met een bout en 1 winding vast zat daar een nieuwe bout in en de andere 2bochten ook maar vast gedraaid. alles zat alleen handvast. nu tikt ie weer als vanouds
Ik heb straks op de terugweg een dB-wedstrijd gedaan met een vrachtwagen bij het stoplicht. Die chauffeur stond de hele tijd in zn vrij te gassen. Toen heb ik de gsx maar ff de begrenzer in gejaagt @ 15.000 rpm toen was de vrachtwagen stil
Juhuu..black hand tanja is in again. Well Gino, ur ignition is FINEST! She has more power now!!! THANK U!
(...as i made the test ride I lost my chain...and the front light burns through *grins* she has more electricity too...think I should buy a 12 V light tomo.....and a new chainlock) *ggg*