henkie22222 schreef:Mijn pet gaat af. Wat een pracht brommer
Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v5.0
-
- 5000km gereden
-
- 5000km gereden
pee67 schreef:Vandaag bankje gemaakt om blokjes te kunnen testen
hoef ik ze niet meer onder een frame te bouwen om te testen![]()
Vanavond misschien al eerste test doen, kijken of het stevig genoeg is
Hoe heppie dat precies gedaan? Ik heb hier ook nog een frame liggen waarmee ik zoiets wil gaan bouwen

En @ Willem, prachtige foto van prachtig Ptje!!
-
- 500km gereden
- Contacteer:
-
- 2000km gereden
Gisteravond heb ik haar een facelift en een harttransplantatie gegeven :
De storing in het andere blok zit waarschijnlijk in de bedrading van het blok. Waarschijnlijk doordat het na 40 jaar ietwat uitgedroogd is en er ergens sluiting of breuk zit. Dit blok was gewoon starten en lopen... en naar het geluid te horen te snel voor de keuring
.
Enige probleem is dat ik nu nog geen licht heb. Dus dat zal ik nog even moeten uitzoeken. Even een multimetertje lenen.

De storing in het andere blok zit waarschijnlijk in de bedrading van het blok. Waarschijnlijk doordat het na 40 jaar ietwat uitgedroogd is en er ergens sluiting of breuk zit. Dit blok was gewoon starten en lopen... en naar het geluid te horen te snel voor de keuring

Enige probleem is dat ik nu nog geen licht heb. Dus dat zal ik nog even moeten uitzoeken. Even een multimetertje lenen.
-
- 2000km gereden
Monkeymadness schreef:Ik had het persoonlijk grijs gelaten, of je moet er nu meer zwart bij doen.
Maar wel een mooie kleur op het frame en tank!
Dit blokje blijft er niet onder. Als het originele blok ontdaan is van de storingen die er blijkbaar inzitten komt die er weer onder (zie de eerdere foto). Juist om aan te geven dat dit blok niet origineel is heb ik het goudkleurig gemaakt.
-
- 2000km gereden
jensje36 schreef:prachtig!! Nu misschien nog stickers op de zijkapjes en dan is hij AF
Volgens mij horen er origineel geen stickers op de zijkappen

In plaats van het huidige achterspatbord met Stanley-achterlicht komt er een ander spatbord met Spanninga-achterlicht op. Hoewel zowel het Stanley- als het Spanninga-achterlicht niet origineel zijn voor een 71'er maak ik daar toch een uitzondering op de originaliteit op. Het enorme JLO-blokachterlicht kan mij namelijk absoluut niet bekoren.
Ook de buddy wordt in de toekomst nog vervangen voor een originele.
Net nog even stepjes besteld...