WAARSCHUWING !!
- Piet
- 50km gereden
WAARSCHUWING !!
Ik wilde jullie even waarschuwen dat er hier op het forum toch,helaas, mensen rondneuzen die menen andere liefhebbers een poot uit uit te draaien.
Wat is het geval : Was (nog steeds) dus op zoek naar een 16mm carb. voor mijn FS1,vorige week hier op dit forum een oproep voor gedaan. Op 5september jongstleden antwoord gehad van een zekere Mirjam377,maak even het bedrag over naar mijn rekening,stuur ik het op naar je.Geld direkt op 5september overgemaakt,maar tot vandaag zondag18september niks meer van gehoord ondanks diverse e-mail gestuurd,ja een keer met als antwoord sorry dat het zo lang duurde maar stuur het morgen op,dat was dus vorige week maandag 12september.Met als resultaat 0,00.
Weet niet of er ieman van jullie deze persoon kent,Mirjam Jansen,mocht dat wel zo zijn laat het dan even weten of aan mij of aan deze persoon zelf dat het niet sjiek is deze handelingswijze.
Tevens een waarschuwing om toch voorzichtig te zijn als je iets koopt via internet van een onbekende.
Heb nog rondgekeken op op de gebruikerslijst maar kon deze naam niet terug vinden,dus vermoed dat deze persoon zomaar een gast was/is.
Wat is het geval : Was (nog steeds) dus op zoek naar een 16mm carb. voor mijn FS1,vorige week hier op dit forum een oproep voor gedaan. Op 5september jongstleden antwoord gehad van een zekere Mirjam377,maak even het bedrag over naar mijn rekening,stuur ik het op naar je.Geld direkt op 5september overgemaakt,maar tot vandaag zondag18september niks meer van gehoord ondanks diverse e-mail gestuurd,ja een keer met als antwoord sorry dat het zo lang duurde maar stuur het morgen op,dat was dus vorige week maandag 12september.Met als resultaat 0,00.
Weet niet of er ieman van jullie deze persoon kent,Mirjam Jansen,mocht dat wel zo zijn laat het dan even weten of aan mij of aan deze persoon zelf dat het niet sjiek is deze handelingswijze.
Tevens een waarschuwing om toch voorzichtig te zijn als je iets koopt via internet van een onbekende.
Heb nog rondgekeken op op de gebruikerslijst maar kon deze naam niet terug vinden,dus vermoed dat deze persoon zomaar een gast was/is.
TributeToTheCatsBand
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
- clamdxp
- 500km gereden
-
- 5000km gereden
- Piet
- 50km gereden
wiebo schreef:Zeer triest als hier opzettelijk mensen belazerd worden. Hopelijk is het een 'ongelukje' en komt het alsnog in orde.
Hoop inderdaad dat het een `ongelukje`is en komt het nog goed,hoewel ik er weinig vertrouwen in heb.
Kom trouwens vrijdag nog naar Groesbeek in De Malle Molen,maar dat terzijde.
TributeToTheCatsBand
-
- 5000km gereden
Piet schreef:the_destroyers schreef:Heb je geen foto gevraagd ervan?
Ja en dan,elke foto is tegenwoordig wel ergens vandaan te toveren.
Maar wel een goede tip van je om dat in het vervolg te doen.
Ja, zeker waar.
Altijd vragen, ik heb al een paar keer gehad dat ze geen willen sturen, dan weet je ook hoe laat het is.
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 500km gereden
Piet schreef:wiebo schreef:Zeer triest als hier opzettelijk mensen belazerd worden. Hopelijk is het een 'ongelukje' en komt het alsnog in orde.
Hoop inderdaad dat het een `ongelukje`is en komt het nog goed,hoewel ik er weinig vertrouwen in heb.
The Cats?
- marco
- Sheriff of the Posbank
Weet je niet de woonplaats?
Ik kwam Piet Veerman vanmiddag nog tegen bij de motorraces.
wiebo schreef:Piet schreef:wiebo schreef:Zeer triest als hier opzettelijk mensen belazerd worden. Hopelijk is het een 'ongelukje' en komt het alsnog in orde.
The Cats?
Ik kwam Piet Veerman vanmiddag nog tegen bij de motorraces.
Yamaha Sheriff 1981