Dat mij zojuist is opgelegd door de fysiotherapeute dat ik niet mag brommerrijden Teveel trillingen + verkeerde, eentonige houding. Fietsen is ook niet zo goed.
Verder half uur per dag wandelen (maar dat deed ik al wel), bewegen maar niet forceren en wat oefeningen.
En als ik wil rusten, moet ik niet op de bank gaan zitten, maar liggen.
Geen brood meegenomen naar het werk, want ik wilde wat kopen bij de appie. Kom ik daar, pinpas vergeten (ligt nog thuis) Gelukkig had ik nog een bakje noodles liggen. Maar daar kan ik niet van leven.
Alles was goed afgestelt het motortje liep perfect waarschijnlijk is de cilinder niet helemaal 100% meer.
Ik ga de naadpijp er weer opzetten daar loopt die een stuk beter op.
De bellymoet werkt niet zo goed op deze cilinder.
Ik ben nu ook een ander blok aan het opbouwen die ga ik helemaal aanpassen.
Ga ook proberen of ik daar een 4kleps membraam ik kan maken.
Brak... Gisteravond een afstudeerfeestje bij een maat van me. We zijn nog ff de stad in gegaan (utrecht), en om 6 uur vanochtend lag ik in bed. Er was ook een Rus bij, die had de hele avond wodka lopen drinken. Alles kwam er weer uit (in de club )
marco schreef:Alles was goed afgestelt het motortje liep perfect waarschijnlijk is de cilinder niet helemaal 100% meer. Ik ga de naadpijp er weer opzetten daar loopt die een stuk beter op. De bellymoet werkt niet zo goed op deze cilinder.
Ik ben nu ook een ander blok aan het opbouwen die ga ik helemaal aanpassen. Ga ook proberen of ik daar een 4kleps membraam ik kan maken.