kleppen gecontroleerd, maar die stonden niet goed, distributie gesteld en nu spint hij weer heerlijk rustig! Nog wat zitten klooien met de lucht mengsel schroeven dus dat moet ook wat beter zijn nu. En EINDELIJK wat gedaan aan die piepende voorrem haha
ginofs1 schreef:Zie je wel zelfs jij kan het halen. Goed gedaan .
In het begin ging het niet echt goed maar daarna liet ik zien dat ik het wel kon.
Ik dacht toch ik ben al gezakt dus geef er lekker niks meer om toen ging het goed
ginofs1 schreef:Zie je wel zelfs jij kan het halen. Goed gedaan .
In het begin ging het niet echt goed maar daarna liet ik zien dat ik het wel kon. Ik dacht toch ik ben al gezakt dus geef er lekker niks meer om toen ging het goed
Meteen de eerste bocht vergeten richting aan te geven,iets te lang achter een fietser en remde een keer wat te laat voor een oranje stoplicht.
Verder geen fouten gemaakt ofzo.
Met de eerste keer avb was ik ook super zenuwachtig alles ging fout.
De eerste keer theorie had ik het onvoldoende geleerd was mijn eigen stomme fout ik dacht er veel te makkelijk over.
marco schreef:Met de eerste keer avb was ik ook super zenuwachtig alles ging fout. De eerste keer theorie had ik het onvoldoende geleerd was mijn eigen stomme fout ik dacht er veel te makkelijk over
hoe ging het met achter uit rijden en inparkeren ?
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;