nieuw?? is van 1996, met net iets meer dan 3ton op de klok, een metaal-op-metaal schuur geluid uit het blok (met genoeg olie en het was niet de multi/distributieriem), verrot wordende bodem en steeds meer kuren
Monkeymadness schreef:nieuw?? is van 1996, met net iets meer dan 3ton op de klok, een metaal-op-metaal schuur geluid uit het blok (met genoeg olie en het was niet de multi/distributieriem), verrot wordende bodem en steeds meer kuren
volgens mij had ik die golf 2 (1990) nog toen jij daarmee aankwam. Dus toen was hij relatief nieuw wel mooi bakkie deze, net ff iets ruimer. Kun je je dax achterin meenemen
Monkeymadness schreef:nieuw?? is van 1996, met net iets meer dan 3ton op de klok, een metaal-op-metaal schuur geluid uit het blok (met genoeg olie en het was niet de multi/distributieriem), verrot wordende bodem en steeds meer kuren
volgens mij had ik die golf 2 (1990) nog toen jij daarmee aankwam. Dus toen was hij relatief nieuw wel mooi bakkie deze, net ff iets ruimer. Kun je je dax achterin meenemen
hehe eindelijk luister je eens een keer naar mij.
mooi tankje hier kan je wat mee.
word je straat toch nog knap.
Ik weet niet of er iemand boos word door onze handeling maar dat zien we wel.
Jij hebt je tank.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;