Jeti schreef:Grote RD aan het inladen in de bus, die gaat met mij mee.. + nog meer spullen
waar ga je heen? Toch niet weer naar België
Nee, daar kom ik net gisteren vandaan RD staat nog in Dieren en gaat mee naar Zaltbommel om er daar mee bezig te gaan. Hopelijk komende tijd wat minder regen nu ik nog "vakantie" heb..
Inderdaad. Hij staat erin! Hopelijk laatste keer, pfft, wat een pokkenwerk. Jij had jezelf toen nog vertild met het eruit halen.
Morgen de Puch Racing erbij sleuren en als dat niet past Willy dan maar. En veeeel dozen met onderdelen en spullen. Ook meteen uitzoeken en opruimen.
En ondertussen spullen voor Marc bij elkaar aan het rapen. Goeie (in)ruil gedaan: BJ (Bjorn) en ik FS1 onderdelen, hij Moby onderdelen (voor iemand anders).
Gepoogd de grote RD te fixen: linker bobine is inderdaad stuk, en hij trekt de accu leeg.
Gepoogd de MZ te fixen: carb heeft behoorlijk wat kuren. Als je de choke uittrekt, schiet hij in de toeren. Als je hem los laat, schiet hij nog meer in de toeren. Ga nu paar onderdeeltjes vervangen, maar MZ man was gisteren gesloten. Gasschuif-hang-probleem is wel opgelost.
En Black Metal aan het rijden gekregen
Jeti schreef:Gepoogd de grote RD te fixen: linker bobine is inderdaad stuk, en hij trekt de accu leeg. Gepoogd de MZ te fixen: carb heeft behoorlijk wat kuren. Als je de choke uittrekt, schiet hij in de toeren. Als je hem los laat, schiet hij nog meer in de toeren. Ga nu paar onderdeeltjes vervangen, maar MZ man was gisteren gesloten. Gasschuif-hang-probleem is wel opgelost. En Black Metal aan het rijden gekregen
BJ, thx voor de hulp en doormeet-kwaliteiten!
Bij mij staat er ook zo´n type op het werk, bijna geen roest aan te zien moet ik zeggen, en een latere versie zoals je eerder al een keertje zei!
Triforce schreef:Bij mij staat er ook zo´n type op het werk, bijna geen roest aan te zien moet ik zeggen, en een latere versie zoals je eerder al een keertje zei!
Die van mij heeft ook weinig roest. Heb tank + kappen al opnieuw gespoten. Alleen de carb heeft wat slijtage dus. En de veren + uitlaat zien er wat roestig uit, maar dat geeft niet.
Je mag wel eens voor me informeren, dat kan altijd. Maar die op je werk zijn 250 cc toch?
Vanmorgen met enigszins trieste blik naar mijn FS1-bouwpakket staan kijken. Triest omdat ik er de komende twee weken niet veel meer aan kan doen om dat ik moet wachten tot de verchromer/verzinker terugkomt van vakantie .
Zag plots zag ik dat ik nog wel het plaatje waarop de kilometerteller gemonteerd zit en de stuurplaat een van een nieuwe matzwarte laklaag kan gaan voorzien . Maar ja, hoe vul je daar twee weken mee ?
Tis maar goed dat het een ouwe Suzuki is. Als ie ouder is gaat het wel over ,(spelen) En allemaal in Monaco? Snap je jullie nu iets over bezorgde ouders.