Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v5.0
-
- 2500km gereden
- henkie22222
- 500km gereden
joscabrio schreef:Vuurwerk wezen kijken met de 378 op de waalkade in nijmegen.
tijdens was t droog maar direct na het vuurwerk regen, maar ben redelijk droog gebleven.
De 378 loopt op zich best goed op wat gepruttel na soms.
Waar stond je ergens, heb je namelijk niet gezien.
Was wel mooi spul dat vuurwerk
- Jeti
- 17500km gereden
Moby spul bij Marc /Jan gebracht.
Spaanse Moby frame opgehaald.
Street bagagerekje erop gebeund (ja, Gino aan het beunen gekregen!)
Achteras is nog niet gelukt. Zowel Yampe als Sjon vertelden me dat er maar één maat achteras was, en ik het hier echt mee moest doen. Gelukkig wist Peter te vertellen dat de OT (met los tandwieldrager) assen hadden van 1 cm langer. En nog gelukkiger: hij had er nog eentje liggen! En ook wel gelukkig dat mijn achterbrug dus nog bruikbaar is en er lekker opblijft!
Ergens volgende week dus weer terug om dit te fixen en dan binnenkort op naar de RDW!
Spaanse Moby frame opgehaald.
Street bagagerekje erop gebeund (ja, Gino aan het beunen gekregen!)
Achteras is nog niet gelukt. Zowel Yampe als Sjon vertelden me dat er maar één maat achteras was, en ik het hier echt mee moest doen. Gelukkig wist Peter te vertellen dat de OT (met los tandwieldrager) assen hadden van 1 cm langer. En nog gelukkiger: hij had er nog eentje liggen! En ook wel gelukkig dat mijn achterbrug dus nog bruikbaar is en er lekker opblijft!
Ergens volgende week dus weer terug om dit te fixen en dan binnenkort op naar de RDW!

- Jeti
- 17500km gereden
Spaanse Moby frame + achterspatbord geschuurd.
Van de week spatbord plamuren en dan alles in flink wat lagen verf e.d. zetten. En de tank aflakken.
En voorvork/lamp e.d. schuren en spuiten.
En geprobeerd MZ carb los te halen, maar had geen waterpomptang voorhanden. Dus dat is ook voor later deze week.
Ik vermoed dat de gasschuif teveel kan draaien, waardoor hij achter dat pinnetje blijft hangen. Dus eens kijken of ik de hoogte kan aanpassen.
Van de week spatbord plamuren en dan alles in flink wat lagen verf e.d. zetten. En de tank aflakken.
En voorvork/lamp e.d. schuren en spuiten.
En geprobeerd MZ carb los te halen, maar had geen waterpomptang voorhanden. Dus dat is ook voor later deze week.
Ik vermoed dat de gasschuif teveel kan draaien, waardoor hij achter dat pinnetje blijft hangen. Dus eens kijken of ik de hoogte kan aanpassen.
-
- 2500km gereden
-
- 500km gereden
- Contacteer:
-
- 500km gereden
- Contacteer:
-
- 500km gereden
- Contacteer:
- Jeti
- 17500km gereden
BJ schreef:Jeti schreef:Topictitel schreef:Wat heb jij vandaag met of op een [s]brommer[/s] scootah gedaan v5.0
BJ schreef:Soloritje van ongeveer 110km gereden.
Gelukkig schiet je FS1 al op.
Hmpf... Nu ben ik mijn undercoverstatus kwijt Jet! x)
Oh ja, en voor op het scooterforum heb je zeker heel trots een foto vanaf de andere kant genomen zodat die vette bak op de achtergrond van je scootah staat

Scooterboy.