Heb vandaag een beun demper geprobeerd op de uitlaat.
Sinds ik die einddemper kwijt ben maakt ie veeeeeels te veel kabaal.
Nu een tijdelijke oplossing bedacht, het ziet er niet uit (steekt een halve meter uit met allerlij bochten) maar het werkt enigsins. Nu nog ff een gaatje boren en de boel tappen, en het zit
ik kreeg een mail van iemand die ik ken van vroeger,
en hij had een honda mx gekocht, en had er een 200 km geleden een nieuwe cilinder op gezet, en nu was tijdens het rijden de brommer gestopt,
ik verwacht dus een warmloper, dus ik zeg, breng de brommer maar en ik zal het wel eens bekijken, brommer staat hier,
ik probeer eens, wilt niet starten, bekijk het allemaal eens, naftkraantje op reserve, en brommer start van de eerste keer zonder enig problemen ,
blijkbaar wist hij niet hoe een naftkraantje werkte, en hij hoorde nog naft in de tank , dus dat kon het probleem niet zijn volgens hem
ik kreeg een mail van iemand die ik ken van vroeger, en hij had een honda mx gekocht, en had er een 200 km geleden een nieuwe cilinder op gezet, en nu was tijdens het rijden de brommer gestopt, ik verwacht dus een warmloper, dus ik zeg, breng de brommer maar en ik zal het wel eens bekijken, brommer staat hier, ik probeer eens, wilt niet starten, bekijk het allemaal eens, naftkraantje op reserve, en brommer start van de eerste keer zonder enig problemen , blijkbaar wist hij niet hoe een naftkraantje werkte, en hij hoorde nog naft in de tank , dus dat kon het probleem niet zijn volgens hem
tjonge jonge.
wat zijn er een hoop Willie Wortel’s
of niet jet.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;